پرش به محتوا

اخبار بروزرسانی بهتایم

آخرین تغییرات بهتایم – مرداد ۱۳۹۹

اضافه شدن اعلانات (Notifications) به بهتایم

از طریق آیکن زنگوله‌ای که در گوشه سمت چپ و بالای صفحه مشاهده می‌کنید، می‌توانید از هشدارهای بهتایم آگاه ‌شوید.

تغییرات بهتایم - اضافه شدن اعلانات (Notifications)

بهتایم اختصاص یافتن فعالیت به شما، نزدیک شدن به سررسید فعالیت‌های تکمیل نشده و گذشتن از تاریخ سررسید فعالیت‌ها را اطلاع رسانی می‌کند. با کلیک بر روی آیکن هشدار (زنگوله) می‌توانید این اطلاعیه‌ها را مشاهده کنید و وارد صندوق اطلاع رسانی خود شوید. اطلاعیه‌های مشاهده نشده با علامت دایره‌ای که روبروی آن‌هاست از باقی اطلاعیه‌ها متمایز می‌شوند. این آیکن زمانی که چیزی برای هشدار وجود داشته باشد، متحرک است و به همین دلیل از فراموش شدن و یا ندیدن هشدارها و اطلاعیه‌ها جلوگیری می‌کند.

تغییرات بهتایم در منو

در آخرین بروزرسانی بهتایم، تغییراتی در منو صورت گرفته است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، قسمت فعالیت‌های من شامل دو زیرمنوی بورد فعالیت‌های من و جدول فعالیت‌های من است. بورد فعالیت‌های من فعالیت‌های شما را در تسک بوردتان به شما نمایش می‌دهد که از طریق آیکن تسک بورد در گوشه سمت چپ بالای تصویر هم در دسترس است و زیرمنوی جدول فعالیت‌های من، فعالیت‌های اختصاص داده شده به شما را به همراه مشخصات و فایل‌های مربوط به آن‌ها نمایش می‌دهد.

تغییرات بهتایم در منو

تغییرات بهتایم در تسک بورد

به تسک بورد بهتایم آیکن بار اضافه شده است که می‌توانید از آن‌ها برای پیوست فایل به فعالیت، مشاهده جزئیات فعالیت‌ها، گفتگو درباره فعالیت، حذف فعالیت و انتخاب رنگ برای فعالیت استفاده کنید.

تغییرات بهتایم در تسک بورد

با تسک بورد بهتایم بیشتر آشنا شوید.

علاوه بر این از آیکن جدیدی که مشاهده می‌کنید، می‌توانید برای اضافه کردن دیدگاه به فعالیت استفاده کنید و دیدگاه دیگر افرادی را که همانند شما بر روی این فعالیت کار می‌کنند، مشاهده کنید.

دیدگاه بر روی فعالیت

می‌توانید به فعالیت‌هایی که به شما اختصاص یافته دیدگاه اضافه کنید و همچنین دیدگاه افراد دیگری را که بر روی همان فعالیت کار می‌کنند، بخوانید. برای اضافه کردن دیدگاه می‌توانید از تسک بورد و یا از تب دیدگاه‌ها در قسمت ویرایش زیرمنوی جدول فعالیت‌های من اقدام کنید.

تغییرات بهتایم در منوی پروژه‌ها

می‌توانید لیستی از فعالیت‌های مربوط به هر پروژه را با مراجعه به منوی پروژه‌ها و با کلیک بر روی عنوان پروژه مشاهده کنید و با drag & drop بر حسب اولویت مورد نظر خود آن‌ها را مرتب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *