پرش به محتوا

اخبار بروزرسانی بهتایم آذر ۹۹

تغییرات نرم افزار مدیریت پروژه بهتایم – آذر ۹۹

بهتایم، سیستمی برای مدیریت پروژه‌های کوچک و متوسط است که برای مدیریت وظایف نیز به خوبی قابل استفاده است. بهتایم همواره در حال توسعه و پیشرفت است. این پیشرفت‌ها گاه حاصل تعامل با مشتریانِ خلاق سیستم و گاه در راستای اهداف خود بهتایم است. در ماه آذر بهتایم تغییرات کوچک و بزرگی متعددی داشته است که می‌توانید مهمترین تغییرات آن را در ادامه مطالعه کنید.

امتحان رایگان بهتایم

آخرین تغییرات بهتایم – آذر ۹۹

امکان انتخاب مدیر برای پروژه‌ها

از این پس افرادی که دسترسی مدیریت پروژه‌ها را دارند، می‌توانند هنگام تعریف پروژه برای آن مدیر تعیین کنند. افرادی می‌توانند به عنوان مدیر پروژه انتخاب شوند که دسترسی مدیر پروژه برای آن‌ها در قسمت ویرایش مجوزها فعال شده باشد.

تعیین مدیر پروژه
تعیین مدیر پروژه در بروزرسانی بهتایم

مدیر پروژه توانایی‌های زیر را دارد:

  • مشاهده و ویرایش تیم پروژه
  • مشاهده مستندات پیوست شده به پروژه
  • مشاهده، ویرایش و اضافه کردن گروه فعالیت‌ پروژه
  • مشاهده، ویرایش و اضافه کردن فعالیت‌ به پروژه
  •  اختصاص فعالیت‌های پروژه به افراد تیم
  • مشاهده و تغییر گانت چارت پروژه
  • مشاهده گزارش پیشرفت پروژه:

در این گزارش مدیر پروژه، پروژه‌هایی که مدیر آنهاست و یا عضوی از تیم پروژه آنهاست را مشاهده می‌کند. (کاربر عادی گزارش پیشرفت پروژه را نمی‌بیند.)

در آخرین تغییرات بهتایم، کاربران عادی هم منوی پروژه‌ها را مشاهده می‌کنند. با این تفاوت که کاربر عادی دسترسی در حد مشاهده پروژه‌هایی که عضو آن‌هاست را دارد و می‌تواند گانت فعالیت‌های خودش را بدون امکان تغییر در آن مشاهده کند. بنابراین، مدیر پروژه در منوی پروژه‌ها، علاوه بر پروژه‌هایی که خود مدیر آن‌هاست، پروژه‌هایی را که عضوی از تیم آنهاست هم مشاهده می‌کند.

مدیر پروژه بدون داشتن دسترسی مدیریت پروژه‌ها نمی‌تواند مدیر یک پروژه را عوض کند و یا پروژه ایجاد کند.

اضافه شدن بازه زمانی به تایم شیت

از این پس می‌توانید علاوه بر این‌که زمان صرف شده بر روی یک کار را در تایم شیت وارد کنید، بازه زمانی انجام آن کار را هم ثبت کنید.

باید بدانید که:

  • پس از وارد کردن بازه زمانی انجام یک فعالیت، سیستم به طور خودکار زمان واقعی انجام آن کار را محاسبه خواهد کرد:

مثلا اگر از ساعت ۱۰-۹ و ۱۲:۳۰-۱۱ بر روی فعالیتی کار کرده باشید و این بازه‌ها را در بهتایم وارد کنید، سیستم به طور خودکار زمان واقعی ۲:۳۰ را برای آن کار ثبت خواهد کرد.

  • وقتی تایمر را برای یک کار فعال می‌کنید، با خاموش کردن آن علاوه بر محاسبه خودکار زمان واقعی، بازه زمانی انجام آن کار هم به طور خودکار در تایم شیت ثبت می‌شود.
  • بازه‌های زمانی ثبت شده توسط کاربر و یا تایمر با ستونی تحت عنوان “ایجاد کننده” از هم مجزا می‌شوند.
  • در قسمت مدیریت و بررسی برنامه و تایم شیت مدیر افراد می‌تواند بازه زمانی انجام فعالیت‌های اعضای تیم خود را چک کند. بازه‌های زمانی تایم شیت کاربر به دو صورت کلی و یا تنها برای هر ردیف تایم شیت نمایش داده می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *