پرش به محتوا

توسعه‌های نرم‌افزار بهتایم در اردیبهشت ۱۴۰۰

بروزرسانی اردیبهشت ۱۴۰۰ – توسعه‌های نرم‌افزار مدیریت پروژه بهتایم در اردیبهشت ۱۴۰۰

بهتایم نرم افزار مدیریت پروژه و تایم شیت آنلاین است. سعی ما بر این بوده که مسیر توسعه بهتایم با نیازها و خواسته‌های مشتریان عزیز منطبق باشد. تغییرات بهتایم را در آخرین بروزرسانی آن مطالعه نمایید و شما هم خواسته‌های خود را با ما در میان بگذارید.

Behtime.ir
۰۹۰۲۸۰۱۰۶۹۵

ثبت نام رایگان در بهتایم

دسترسی آسانتر به گانت چارت بهتایم

گانت چارت (Gantt Chart) که معمولاً در مدیریت پروژه مورد استفاده قرار می‌گیرد، یکی از محبوب‌ترین و موثرترین روش‌های نمایش فعالیت‌ها (وظایف یا رویدادها) در طول زمان است. در سمت چپِ نمودار، لیستی از فعالیت‌ها و در قسمت بالا مقیاس زمانی مناسبی قرار می‌گیرد. هر فعالیت با یک نوار نشان داده می‌شود. موقعیت و طولِ نوار تاریخ شروع، مدت زمان و تاریخ پایان فعالیت را منعکس می‌کند.

برای مشاهده نمودار گانت در نرم افزار مدیریت پروژه بهتایم کافیست به منوی پروژه‌ها مراجعه کنید و مانند تصویر زیر بر روی آیکن گانت چارت در ردیف هر پروژه کلیک کنید.

دسترسی آسانتر به گانت چارت - بروزرسانی اردیبهشت 1400
بروزرسانی اردیبهشت ۱۴۰۰ – دسترسی آسانتر به گانت چارت

کامل شدن گزارش ریز تایم شیت

این گزارش ریز فعالیت‌های انجام شده (همراه با عنوان پروژه‌ی مربوط به آن) را به همراه تاریخ و ساعات برنامه‌ریزی شده و واقعی نشان می‌دهد. در صورتی که مجوز مشاهده تمام گزارشات را داشته باشید، می‌توانید ریز تایم‌شیت مربوط به تمام کاربران را مشاهده نمایید.

همانطور که می‌دانید کاربران می‌توانند علاوه بر زمان واقعی صرف شده بر روی یک فعالیت، بازه زمانی انجام آن را هم در تایم شیت خود ثبت کنند. از این پس می‌توانید بازه‌های زمانی صرف شده بر روی فعالیت‌ها را هم در گزارش ریز تایم شیت و با کلیک بر روی قسمت‌های نشان داده شده در تصویر مشاهده نمایید.

بروزرسانی اردیبهشت 1400 - کامل شدن گزارش ریز تایم شیت
بروزرسانی اردیبهشت ۱۴۰۰ – کامل شدن گزارش ریز تایم شیت

 

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *