پرش به محتوا

تغییرات صفحه برنامه‌ریزی و تایم‌شیت در آخرین به‌روزرسانی

در آخرین به‌روزرسانی به منظور سادگی هرچه بیشتر کاربری بهتایم، تغییراتی در صفحه برنامه‌ریزی و تایم‌شیت ایجاد شده است که شرح این تغییرات را در ادامه مشاهده می‌کنید.

۱) بهبود تشخیص فعالیت‌های پیشنهادی سیستم 

این قابلیت از فراموش شدن فعالیت‌هایی که باید انجام شوند جلوگیری می‌کند و در جهت راحتی بیشتر کاربر در استفاده از سیستم اضافه شده است. با هر بار وارد شدن به منوی برنامه‌ریزی و تایم‌شیت، یا تغییر تاریخ برنامه‌ریزی و تایم‌شیت، سیستم با بررسی بیشتر جزئیات فعالیت‌های اختصاص داده شده به کاربر، به طور خودکار فعالیت‌ها را به برنامه‌ریزی و تایم‌شیت اضافه‌ می‌کند.

با بهتایم از فراموش کردن وظایف جلوگیری کنید

به عنوان مثال، فرض کنید فعالیتی با عنوان «شرکت در جلسه نیازسنجی» را به آقای X اختصاص می‌دهید، اگر برای این فعالیت تاریخ شروع تعیین نکنید، این فعالیت به صفحه برنامه‌ریزی و تایم‌شیت فرد اضافه می‌شود و اگر برای آن تاریخ شروع تعیین کنید در روز تعیین شده به طور خودکار به برنامه‌ریزی و تایم‌شیت او اضافه می‌شود و از فراموش شدن آن جلوگیری می‌کند.‌

۲) اولویت‌بندی فعالیت‌ها در منوی تایم‌شیت و برنامه‌ریزی

از این پس می‌توانید مانند ویدئوی زیر فعالیت‌ها را بر حسب اولویت مورد نظر خود در منوی برنامه‌ریزی و تایم شیت قرار دهید.

با استفاده از این قابلیت می‌توانید فعالیت‌های خود را مطابق با اهمیت و فوریت آن‌ها اولویت‌بندی کنید. اولویت‌بندی یکی از مهارت‌های مهمی است که استرس شغلی را کاهش می‌دهد.

درباره استرس شغلی بیشتر بدانید.

۳) مشاهده جزئیات فعالیت‌ها در صفحه تایم‌شیت و برنامه‌ریزی

با مشاهده جزئیات فعالیت‌ها می‌توانید اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی بهتری برای پیشبرد هر یک از آن‌ها داشته باشید. برای مشاهده جزئیات کافیست بر روی نماد «!» کلیک کنید.

با کلیک بر روی این آیکون می‌توانید اطلاعات زیر را درباره فعالیت مشاهده نمایید:

  • عنوان فعالیت
  • پروژه
  • وضعیت تخصیص
  • تخصیص دهنده
  • تاریخ شروع
  • تاریخ سررسید

و…

اعدادی که در هر سطر از تایم شیت و برنامه‌ریزی نمایش داده می‌شود در واقع میزان روزهای تاخیر کاربر در انجام فعالیت‌ها یا میزان زمان باقی مانده تا تاریخ سررسید آن‌هاست. 

 تغیرات صفحه برنامه‌ریزی و تایم‌شیت
تغیرات منوی برنامه‌ریزی و تایم‌شیت – اضافه شدن جزئیات فعالیت

آشنایی با گزارش‌کار یا تایم‌شیت و منوی برنامه‌ریزی 

 ۴) وارد کردن آسانتر زمان‌ در صفحه برنامه‌ریزی و تایم‌شیت

برای وارد کردن زمان در صفحه برنامه‌ریزی و تایم‌شیت می‌توانید از فرمت‌های جدیدی استفاده کنید. مثلا فرض کنید برای فعالیتی ۱۵ دقیقه زمان صرف کرده‌اید، فرمت‌های قابل قبول برای بهتایم به شکل زیر است:

  • ۰.۲۵
  • ۰:۱۵
  • د۱۵
  • ۱۵m
برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *