با نرم افزار مدیریت کارها و وظایف بهتایم

تمام ابزارهای لازم برای برنامه‌ریزی، مدیریت و ردیابی وظایف تیم خود را در یک مکان واحد خواهید داشت.

تسک بورد نرم افزار مدیریت کارها و وظایف بهتایم

نرم افزار مدیریت کارها و وظایف بهتایم

در زندگی همه ما وظایف و کارهای متنوعی وجود دارد. چه این وظایف اهداف تجاری داشته باشند و چه شخصی، همه آن‌ها به مدیریت مناسب نیاز دارند. مدیریت مناسب کارها و وظایف بر روی بهره‌وری و پیشرفت تیم تأثیر می‌گذارد و همکاری را در تیم شما افزایش می‌دهد. برای مدیریت موثر وظایف و به دست آوردن نتایج بهتر از نرم افزار مدیریت کارها و وظایف بهتایم استفاده کنید. این نرم افزار ویژگی‌های قدرتمندی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود.

نرم افزار مدیریت کارها و وظایف بهتایم برای مدیریت وظایف شما امکانات زیر را دارد:

امکان تعریف و تخصیص فعالیت‌ها

به کمک نرم افزار مدیریت کارها و وظایف بهتایم فعالیت‎‌ها را تعریف کنید و به اعضای تیم اختصاص دهید. بهتایم اختصاص وظایف را به شکل نوتیفیکیشن به اطلاع اعضا می‌رساند و بنابراین از فراموشی فعالیت‌ها جلوگیری می‌کند. این موضوع موجب شفافیت در محول کردن کارها شده و افراد را در برابر وظایفشان پاسخگو می‌کند.

تعیین سررسید برای فعالیت‌ها

به کمک این نرم افزار مدیریت وظایف و کارها می‌توانید برای فعالیت‌های مختلف تاریخ سررسید تعیین کنید و آن‌ها را در تقویم فارسی بهتایم ردیابی کنید. با نزدیک شدن به تاریخ سررسید، در صورتی که اعضا فعالیت را تکمیل نکرده باشند، از بهتایم هشدار دریافت می‌کنند.

مشاهده وضعیت فعالیت‌ها در تسک بورد

تسک بورد بهتایم امکان مدیریت وظایف به روش کانبان را فراهم می‌کند. تسک بورد در یک نگاه به شما نشان می‌دهد کدام فعالیت‌ها منتظر انجام، کدام یک در حال انجام و یا انجام شده هستند. همچنین تسک بورد بهتایم امکان اولویت‌بندی فعالیت‌ها را برای اعضای تیم فراهم می‌کند.

زمانبندی بهتر با گانت چارت

گانت چارت بهتایم فعالیت‌های لازم برای انجام یک پروژه، تاریخ شروع و سررسید هر یک، بازه انجامشان و همچنین مدت زمان همپوشانی فعالیت‌ها را به شما نمایش می‌دهد. به کمک این ابزار می‌توانید زمانبندی فعالیت‌ها را در یک نگاه بررسی کنید و در صورت لزوم به آسانی و با کمک موس آن‌ها را تغییر دهید.

پیوست فایل

می‌توانید مستندات مربوط به هر فعالیت را به نرم افزار مدیریت کارها و وظایف بهتایم اضافه کنید و هر زمان که به آن‌ها نیاز داشتید بدون دردسر از آن‌ها استفاده کنید.

ارتباط آسان با اعضای تیم

ارتباط با اعضای تیم به کمک ابزارهایی مانند ایمیل می‌تواند موجب از دست رفتن زمان طلایی برای انجام یک کار شود و استفاده از سایر ابزارها هم می‌تواند موجب حواس پرتی شود. هر زمان که به گفتگو با اعضای تیم نیاز داشتید به کمک ابزار چت بهتایم این نیاز را برطرف کنید.

ردیابی پیشرفت پروژه‌ها و فعالیت‌ها

به کمک نرم افزار مدیریت کارها و وظایف بهتایم می‌توانید درصد پیشرفت پروژه‌ها و فعالیت‌ها را ردیابی کنید و با ارزیابی شرایط موجود برنامه‌ریزی بهتری داشته باشید.

بررسی برنامه و تایم شیت اعضا

در منوی برنامه‌ریزی بهتایم افراد برنامه روز کاری خود را وارد می‌کنند و مدیر هم می‌تواند این برنامه را بررسی کند. در منوی تایم‌شیت یا گزارش کار، افراد گزارش روز کاری خود را وارد می‌کنند و مدیر هم می‌تواند تایم‌شیت آن‌ها را پس از بررسی رد یا تایید کند.

گزارش و نمودار

به کمک گزارش‌ها و نمودارهای متنوع نرم افزار مدیریت کارها و وظایف بهتایم می‌توانید متوجه شوید که در بازه زمانی موردنظرتان چه فعالیت‌هایی انجام شده، آن فعالیت‌ها مربوط به کدام پروژه بوده‌اند؟ چه کسی آن‌ها را انجام داده است؟ روی هر کدام از فعالیت‌ها و پروژه‌ها چقدر زمان صرف شده است؟ و اطلاعات دیگری که به برنامه‌ریزی بهتر و افزایش بهره‌وری سازمان کمک می‌کند.

مقاله‌های مرتبط با مدیریت کارها و وظایف

کارآمدترین راهکارهای مدیریت وظایف

مدیریت وظایف، فرآیند مدیریت یک وظیفه در چرخه زندگی آن است. این فرآیند شامل: برنامه‌ریزی، آزمایش، ردیابی و ارائه گزارش است.

 مدیریت وظایف می‌تواند به یک فرد در دستیابی به اهدافش، یا به گروهی از افراد برای همکاری و به اشتراک‌گذاری دانش به منظور دستیابی به اهداف جمعی کمک کند.

راهنمای کاملی برای مدیریت وظیفه

مولدترین افراد روی زمین ابرقهرمان نیستند. آن‌ها هم ساعت کاری برابر با شما در اختیار دارند، حتی گاهی راه‌هایی پیدا می‌کنند که ساعات کمتری کار کنند. اما چگونه؟

چندین روش اصلی برای مدیریت وظیفه وجود دارد که در این مقاله درباره روش‌های کانبان، چابک و اسکرام توضیح داده می‌شود… .

LinkedIn
Instagram

گفتگو با پشتیبانی

فهرست