پرش به محتوا

امکانات جدید گزارش‌ساز و نمودارساز بهتایم

امکانات جدید گزارش‌ساز و نمودارساز بهتایم (منوی تحلیلگر)

تحلیل‌گر بهتایم برای آن دسته از کاربرانی است که نمودارها و گزارش‌های خود بهتایم پاسخگوی نیازشان نبوده است و تمایل دارند خودشان نمودارها و گزارش‌های مورد نیاز خود را بسازند.

بنابراین پس از بررسی منوی گزارش‌ها و همچنین مشاهده تمام نمودارهای پیش‌فرض، در صورتی که به نمودارها و گزارش‌های بیشتری نیاز داشتید، می‌توانید هنگام خرید لایسنس افزونه نمودارساز و گزارش‌ساز را هم فعال کنید. ( مانند شکل زیر)

امکانات جدید گزارش‌ساز و نمودارساز

۱) از این پس می‎توانید به تفکیک مشتری‌ها و قراردادهای سازمانتان از بهتایم گزارش و نمودار بگیرید.

برای این کار لازم است از منوی بهتایم قسمت تحلیل‌گر را انتخاب کنید، و در قسمت گزارش‌ساز و نمودارساز، گزارش‌های دلخواه خود را بسازید.

برای مثال:

  • شاید بخواهید ببینید برای هر مشتری در یک بازه زمانی مشخص چقدر زمان صرف شده است برای این کار کافیست در گزارش‌ساز بهتایم مشتری را به عنوان سطر گزارش و زمان واقعی را به عنوان ستون گزارش انتخاب کنید، و سپس گزارش را با نام دلخواه خود ذخیره کنید. این گزارش را می‌توانید در منوی تحلیلگر و زیرمنوی گزارش‌ها ببینید. ویدئوی زیر را مشاهده کنید.

  • شاید قصد دارید به کمک یک نمودار نشان دهید که در یک بازه زمانی خاص برای یک قرارداد چقدر زمان صرف کرده‌اید. برای این کار از منوی تحلیلگر، زیرمنوی نمودارساز را انتخاب می‌کنید. پس از انتخاب نوع نمودار می‌توانید قرارداد را به عنوان رده و زمان واقعی را به عنوان سری انتخاب کرده و پس از مشاهده گزارش آن را در زیرمنوی نمودارها از منوی تحلیلگر مشاهده کنید. ویدئوی زیر را مشاهده کنید.

 2) قابلیت انتخاب پارامترهای مختلف هنگام ذخیره گزارش و نمودارهای ساخته شده با گزارش ساز و نمودارساز.

با انتخاب این پارامترها پس از ذخیره گزارش، می‌توانید آن را بر مبنای هر یک از این پارامترها فیلتر کنید. به عنوان مثال گزارش ساخته شده در عکس زیر را در نظر بگیرید.

امکانات جدید گزارش‌ساز و نمودارساز - پارامترهای ذخیره گزارش و نمودار
امکانات جدید گزارش‌ساز و نمودارساز – پارامترهای ذخیره گزارش و نمودار

این گزارش زمان صرف شده توسط هر کاربر را بر روی قراردادهای سازمان نشان می‌دهد، با انتخاب پارامتر کاربر هنگام ذخیره گزارش می‌توانیم گزارش را بر مبنای کاربران مورد نظر خود فیلتر کنیم. مانند شکل زیر:

این امکان برای پارامترهای مختلف و نمودارساز هم فراهم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *