پرش به محتوا

بـهتـایـم نرم افزار مدیریت پروژه برای شرکت‌های فنی مهندسی

بـهتـایـم، زمانی که همه چیز بهتر می‌شود

بهتایم برای دفاتر فنی مهندسی

چالش‌های پیش روی شرکت‌ها و دفاتر فنی و مهندسی

  • مدیریت زمان
  • خطا در برنامه‌ریزی
  • مشکلات در واگذاری وظایف
  • عدم شناسایی به موقع مشکلات
  • بهینه نبودن زمان مصرفی برای فعالیت‌ها
  • ارتباطات ضعیف
  • تعیین ددلاین‌های غیرممکن و نامعقول

نرم افزار مدیریت پروژه بـهتـایـم چگونه به شرکت‌ها و دفاتر فنی مهندسی کمک می‌کند؟

شفافیت در تخصیص وظایف و ارزیابی موثر از عملکرد افراد

تعریف پروژه‌ها و فعالیت‌ها در بـهتـایـم و تخصیص وظایف به افراد مختلف، موجب شفافیت در محول کردن کارها می‌شود و افراد را در برابر وظایفشان پاسخگو می‌کند. همچنین گزارش‌ها و نمودارهای مختلف بـهتـایـم، ارزیابی دقیقی از عملکرد افراد را برای مدیران فراهم می‌کند تا آن‌ها بتوانند با شناخت نسبی از افراد و توانایی‌های آنان، وظایف صحیح را به افراد صحیح بسپارند و بهره‌وری را در سازمانشان بالا ببرند.

آموختن از تجارب گذشته

این موضوع یکی از اصول مدیریت پروژه به روش PRINCE2 است. هنگام شروع یک پروژه، پروژه‌های قبلی یا مشابه باید مورد بازبینی قرار گیرند تا بررسی شود که آیا می‌توان از آن‌ها درسی گرفت. به کمک بـهتـایـم و پیوست مستندات لازم به آن و همچنین با بررسی گزارش‌های بـهتـایـم می‌توانید به بازبینی پروژه‌های تکمیل شده بپردازید و از تجارب کسب شده در پروژه‌های پیشین برای موفقیت در پروژه‌های آینده استفاده کنید.

ردیابی پروژه‌ها

بـهتـایـم به کمک امکانات مختلف از جمله گزارش پیشرفت پروژه‌ها و فعالیت‌ها کمک می‌کند تا پیشرفت پروژه‌ها را پیگیری کنید. همچنین این نرم‌افزار به شما اطلاع می‌دهد که کدام فعالیت‌ها و توسط کدام یک از افرادتان تکمیل شده‌اند و کدام یک هنوز انجام نشده‌اند تا بتوانید برای ادامه پروژه بهتر برنامه‌ریزی کنید.

ارتباطات مؤثر

 بـهتـایـم با فراهم کردن امکان گفتگو با همکاران به افراد کمک می‌کند به سرعت به پاسخ سوالات خود برسند، بازخوردهای لازم را دریافت کنند و یا ارائه دهند. به این ترتیب موجب بهبود همکاری در سازمان می‌شود. همچنین با ارسال خودکار هشدارهای مهم به طرف‌های ذیربط برخوردهای ناخوشایند را کاهش می‌دهد.

تصمیم‌گیری بهتر

 بـهتـایـم به شما کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری بگیرید زیرا همه اطلاعات مهم و یا جزئی در مورد پروژه، فعالیت‌ها و افراد را در یک بستر واحد برای شما فراهم می‌کند.

گزارش‌دهی آسان تنها با زدن چند دکمه

با بـهتـایـم گزارش‌دهی به سادگی و با چند کلیک انجام می‌شود. به کمک گزارش‌های بـهتـایـم و پیوست مستندات لازم، همیشه مستند گزارش داده و مذاکره کنید.

بهبود مهارت‌های مدیریت زمان

 با ثبت زمان فعالیت‌ها در بـهتـایـم، بعد از چند روز تصویر دقیقی از این‌که زمانتان صرف چه کارهایی می‌شود، در اختیار دارید و می‌توانید، زمان‌های صرف شده بر روی فعالیت‌های با ارزش کمتر را شناسایی کنید و آن‌ها را به فعالیت‌های با اولویت‌های بالاتر اختصاص دهید و بهره‌وری خود را بالا ببرید. بـهتـایـم به افراد کمک می‌کند تا با هر سطح از توانایی به بهترین نسخه خود تبدیل شوند.

بهبود مهارت مدیریت کارها با بـهتـایـم

Kanban کلمه ژاپنی به معنای کارت علامت و روشی برای مدیریت گردش کار است که به شما کمک می‌کند تا کار خود را تصویرسازی کنید و بهره‌وری را به حداکثر برسانید. تسک بورد بـهتـایـم سه ستون دارد :منتظر انجام، در حال انجام و انجام شده که وضعیت فعالیت‌های اختصاص یافته به شما را برای مدیریت بهتر، نمایش می‌دهد.