پرش به محتوا

ما که هستیم

بهساد در یک نگاه

بهساد (تولید کننده نرم افزار مدیریت پروژه بـهتـایـم)، یک شرکت نرم‌افزاری – مهندسی صنایع است که سال ۱۳۸۱ به دنیا آمده است و با فلسفه ارائه راه حل‌های مدیریتی برای زندگی بهتر سازمان‌ها فعالیت می‌کند.

رویکرد بهساد در تعامل با مشتریان خود ایجاد ارزش از راه تغییر محسوب می‌شود. ایجاد ارزش در بهساد، به طور مشخص بر مبنای نرم‌افزار و در حوزه فناوری اطلاعات به مشتریان ارائه می‌شود.

بهساد با سالیان متمادی تجربه در زمینه تولید نرم‌افزارهای مدیریت پروژه در سازمان‌ها و سطوح مختلف با ارائه بـهتـایـم قصد دارد این تجربه را در راستای یاری رساندن به افراد و سازمان‌هایی که به دنبال بهبود بهره‌وری هستند، به کار گیرد.

ماموریت ما

هدف عالي بهساد، داشتن سهم موثر در بهبود زندگي سازمان‌هايي است که در جهت پيشرفت جامعه خود فعاليت مي‌کنند. ما می‌خواهیم سازمان‌ها بهتر و راحت‌تر کار کنند. تصمیم‌های درست‌تری بگیرند و تنش‌های کاری کم‌تری داشته باشند. 

مشتریان ما


بهساد
 براي ايجاد ارزش از راه تغيير در سازمان‌ها زندگي می‌کند. مشتريان بهساد سازمان‌هاي مختلفي هستند که دوست دارند بهتر زندگي کنند و خود را براي ايجاد تحولات ساختاري آماده کرده‌اند.

برخی از سازمان‌هایی که به بهساد اعتماد کرده‌اند:

شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور
شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی
شرکت مادر تخصصی توانیر
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ
شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی
شرکت توزیع نیروی برق تبریز
شرکت برق منطقه‌ای خوزستان
شرکت برق منطقه‌ای اصفهان
شرکت برق منطقه‌ای سمنان
شرکت برق منطقه‌ای زنجان
شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال بختیاری
شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام
سازمان امور عشایر ایران
شهرداری تهران
شرکت مپنا

برخی از سازمان‌هایی که از بـهتـایـم استفاده می‌کنند:

چرا می‌توانید به بهساد اعتماد کرده و از بـهتـایـم استفاده نمایید؟

سال‌ها تجربه در زمینه مدیریت پروژه

بـهتـایـم، ارائه خدمت جدیدی از شرکت بهساد با بیش از ۲۱ سال‌ سابقه است. بهساد دارای سالیان متمادی تجربه در زمینه تولید نرم‌افزارهای مدیریت پروژه در سازمان‌ها و سطوح مختلف است. این موضوع باعث شده است که علاوه بر تسلط بر دانش تئوریک مدیریت پروژه، از لحاظ عملیاتی و تجربی نیز یکی از مجهزترین تیم‌های توسعه نرم‌افزارهای این حوزه محسوب شویم.

پشتیبانی قوی

بهتایم محصول یک شرکت بالغ و تثبیت شده است. بیش از ۲۱ سال فعالیت در بهساد به ما آموخته است که اهمیت وجود یک پشتیبانی قوی و سریع اگر بیش از مشخصات محصول نباشد، بی شک کم‌تر نیست. در پشتیبانی بهتایم می‌توانید روی ما حساب کنید.

کاربری ساده و مدیریت پروژه به اندازه

مدیریت پروژه و تایم شیت، اگر بیش از اندازه در سازمان به کارگرفته شود، قابلیت اجرایی خود را از دست خواهد داد. بـهتـایـم سامانه‌ایست که ضمن پاسخ‌گویی به نیازها، مناسب سازمان‌های ایران طراحی شده است و سازمان را بیش از نیاز درگیر فرآیند مدیریت پروژه نمی‌کند. بـهتـایـم ساده و به‌اندازه است.

سایر محصولات بهساد

سامانه مدیریت آمار
حسابداری ابری بهکانت
سامانه مدیریت تولید