پرش به محتوا

نرم افزار مدیریت پروژه فارسی

در روزگاری که برای انجام همه کارها به نرم افزارها متکی هستیم، داشتن یک نرم افزار مدیریت پروژه برای سهولت در انجام مسئولیت‌های مدیریت پروژه دور از انتظار نیست و شاید در این میان، نام نرم افزارهایی مانند MSP بیشتر از سایرین به گوش ما خورده باشد. در کامل بودن امکانات نرم افزار MSP شکی نیست، اما همانطور که قطعا می‌دانید، این نرم افزار بدون Project Server برای مدیریت تیم پروژه و همکاری گروهی کاربرد ندارد. به همین دلیل امروزه بسیاری از سازمان‌ها به نرم‌افزارهایی روی آورده‌اند که امکانات مدیریت پروژه، مدیریت وظایف و مدیریت زمان و تیم را در یک ابزار واحد ارائه دهند. برای این منظور شما هم می‌توانید از یک نرم افزار مدیریت پروژه فارسی استفاده کنید. ما در این مقاله سعی می‌کنیم بخشی از امکانات نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم را معرفی کنیم.

ثبت نام رایگان در نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم

معرفی نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم

با نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم سازما‌ن‌ها، شرکت‌ها و افراد می‌توانند برنامه‌ریزی و مدیریت فعالیت‌ها و پروژه‌های خود را به سادگی انجام دهند، تایم‌شیت و گزارش کار داشته باشند و بهره‌وری و اثربخشی و در نتیجه بلوغ سازمانی مدیریت پروژه را در کارهای خود افزایش دهند.

برخی از امکانات نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم برای مدیریت پروژه

  • تعریف پروژه
  • تعریف تیم پروژه
  • تعیین دسترسی برای اعضای تیم پروژه
  • تعیین مدیر برای پروژه
  • تعریف ساختار شکست کار برای پروژه
  • امکان تعیین قرارداد و مشتری برای پروژه
  • مشاهده گانت چارت پروژه
  • کپی کردن پروژه‌های تکراری
  • آرشیو کردن پروژه‌های خاتمه یافته
  • مشاهده گزارش پیشرفت پروژه
  • گفتگو با همکاران در چت روم اختصاصی پروژه
  • امکان پیوست مستندات پروژه
  • مشاهده گزارش زمان صرف شده بر روی پروژه به تفکیک کاربران

تعریف پروژه، تعریف تیم پروژه، تعیین دسترسی برای اعضای تیم پروژه، تعیین مدیر برای پروژه و تعریف ساختار شکست کار برای پروژه در نرم افزار مدیریت پروژه بهتایم

به کمک نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم می‌توانید پروژه‌های خود را تعریف کنید، تیم پروژه را مشخص کنید و ساختار شکست کار و یا WBS پروژه را به سادگی تعریف کنید. همچنین در این نرم افزار می‌توانید برای هر یک از افراد تیم پروژه نقش مشخص کنید تا دسترسی‌های متفاوتی بر روی پروژه داشته باشند. از طرفی هر پروژه دارای مدیر پروژه است که می‌تواند بر روند پیشرفت پروژه نظارت کامل داشته باشد.

اضافه کردن پروژه در نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم
اضافه کردن پروژه در نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم

برای تعریف ساختار شکست کار پروژه‌ها در نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم کافیست بر روی نام پروژه کلیک کنید و وارد صفحه ساختار درختی پروژه شوید. در این قسمت می‌توانید پروژه خود را به تعداد سطوح دلخواه بشکنید. به این ترتیب کارهای پروژه بهتر مدیریت می‌شوند. توجه کنید که باید فعالیت‌هایی را که تعریف می‎‌کنید به اعضای تیم پروژه اختصاص دهید تا وظایف و مسئولیت‌هایشان در پروژه برایشان شفاف شوند. شفافیت در پروژه یکی از رازهای موفقیت پروژه است.

تعریف WBS در نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم
تعریف ساختار شکست کار در نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم

گانت چارت نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم

نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم گانت چارت پروژه را برای شما رسم می‌کند، کافیست هنگام تعریف فعالیت‌های پروژه، تاریخ شروع و تاریخ سررسید آنها را مشخص کنید و سپس به صفحه نمودار گانت بروید. توجه کنید که گانت چارت بهتایم اینتراکتیو هست و شما با حرکت موس قادر به تغییر تاریخ شروع و پایان فعالیت‌ها و همچنین بازه انجامشان خواهید بود.

گانت چارت نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم
گانت چارت نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم

کپی کردن پروژه‌های تکراری، آرشیو کردن پروژه‌های خاتمه یافته و مشاهده گزارش پیشرفت پروژه در نرم افزار مدیریت پروژه بهتایم

  • اگر پروژه‌های شما تکراری باشد، به سادگی می‌توانید پروژه‌های پیشین را به همراه بسته‌های کاری و فعالیت‌های آن، همچنین در صورت تمایل تیم پروژه و تیم فعالیت‌ها کپی کنید.
  • از طرفی به این منظور که جدول پروژه‌ها قابل مدیریت باقی بماند، می‌توانید پروژه‌های تمام شده و یا کنسل شده را آرشیو کنید تا نمایش داده نشوند.
  • بعد از اینکه فعالیت‌های پروژه را تعریف کردید و برای آنها زمان تخمینی و تاریخ شروع و سررسید مشخص کردید، بهتایم گزارش پیشرفت برنامه‌ای و واقعی پروژه را از روی فعالیت‌های آن محاسبه می‌کند و در نمودار S-CURVE آنها را با هم مقایسه می‌کند. برای مشاهده این گزارش می‌توانید به قسمت گزارش‌های نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم مراجعه کنید.
مشاهده گزارش پیشرفت پروژه در نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم
مشاهده گزارش پیشرفت پروژه در نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم

گفتگو با همکاران در چت‌روم اختصاصی پروژه، امکان پیوست مستندات پروژه و مشاهده گزارش زمان صرف شده بر روی پروژه به تفکیک کاربران در نرم افزار مدیریت پروژه بهتایم

  • در نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم برای هر پروژه چت‌روم اختصاصی تشکیل می‌شود، تا افراد تیم پروژه بتوانند پیرامون پیشبرد پروژه با هم گفتگو کنند، فایل‌های لازم را ارسال کنند و در موارد لازم یکدیگر را منشن کنند.
  • در قسمت‌های مختلف سیستم امکان پیوست فایل وجود دارد. به عنوان مثال در قسمت پروژه‌ها به آسانی می‌توانید به پروژه فایل پیوست کنید. توجه کنید که مدیریت دانش پروژه، بخش جدایی‌ناپذیری از آن است.
  • در نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم گزارش‌ها و نمودارهای متعددی وجود دارد. از جمله این گزارش‌ها می‌توان به گزارشی که زمان‌های صرف شده بر روی پروژه‌ها را به تفکیک کاربران نمایش می‌دهد، اشاره کرد. برای نمایشِ اطلاعاتِ این گزارش مهم، نموداری هم در قسمت داشبورد بهتایم وجود دارد.
مثالی از نمودارهای نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم
مثالی از نمودارهای نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم
مثالی از گزارش‌های نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم
مثالی از گزارش‌های نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم

برخی از امکانات نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم برای مدیریت وظایف

  • تعریف فعالیت‌ها
  • تخصیص فعالیت‌ها
  • تعیین تاریخ شروع و سررسید برای فعالیت‌ها
  • تعیین زمان تخمینی برای فعالیت‌ها
  • دریافت هشدار برای ارجاع کار
  • دریافت هشدار برای نزدیک شدن به سررسید فعالیت‌ها
  • تعریف چک لیست برای فعالیت‌ها
  • امکان پیوست فایل به فعالیت‌ها
  • گفتگو در باب فعالیت در چت‌روم اختصاصی فعالیت
  • تعریف برچسب برای فعالیت‌ها
  • امکان مدیریت فعالیت‌ها با تسک بورد (بورد کانبان)
  • امکان تعریف فعالیت‌های تکرار شونده یا دوره‌ای
  • نمایش فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی آنها در تقویم فارسی
  • مشاهده گزارش زمان صرف شده بر روی فعالیت‌ها به تفکیک کاربران
  • مشاهده گزارش پیشرفت فعالیت‌ها (امکان تعیین درصد پیشرفت به صورت دستی)

تعریف فعالیت‌ها، تخصیص فعالیت‌ها، تعیین تاریخ شروع و سررسید برای فعالیت‌ها، تعیین زمان تخمینی برای فعالیت‌ها، دریافت هشدار برای ارجاع کار و دریافت هشدار برای نزدیک شدن به سررسید فعالیت‌ها در نرم افزار مدیریت پروژه بهتایم

راهکارهای نرم افزاری برای مدیریت وظایف مانند جادو عمل می‌کنند. اگر می‌خواهید، کارها را فراموش نکنید و با تاخیر در کارها خداحافظی کنید، امکانات مدیریت وظایف بهتایم را امتحان کنید.

فعالیت‌های بدون پروژه را هم می‌توانید در جدول فعالیت‌های نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم تعریف کنید. در این قسمت می‌توانید تیم فعالیت را مشخص کنید. پس از ارجاع کار به افراد، آنها از طرق مختلف مانند هشدار درون برنامه‌ای، ایمیل و یا پیامک از این موضوع مطلع می‌شوند. فراموش نکنید که در تب زمانبندی تاریخ شروع و پایان و همچنین زمان تخمینی انجام فعالیت را مشخص کنید تا به این ترتیب گزارش پیشرفت برنامه‌ای و واقعی فعالیت‌ها برای شما آماده شود. توجه بفرمایید این امکان وجود دارد که درصد پیشرفت فعالیت را به صورت دستی هم وارد کنید.

اضافه کردن فعالیت در نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم
اضافه کردن فعالیت در نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم

تعریف چک لیست برای فعالیت‌ها، امکان پیوست فایل به فعالیت‌ها و گفتگو در باب فعالیت در چت‌روم اختصاصی فعالیت در نرم افزار مدیریت پروژه بهتایم

اگر با چک لیست‌ها آشنایی داشته باشید، می‌دانید که از آنها برای اهداف مختلفی استفاده می‌شود. در مدیریت فعالیت‌ها می‌توانید از چک لیست‌ها برای اطمینان از انجام تمام مراحل مختلف یک فعالیت استفاده کنید. در نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم می‌توانید به تعداد لازم چک لیست تعریف کنید و پس از انجام دادنشان، آنها از از لیست خط بزنید.

مستندات لازم را می‌توانید به فعالیت‌ها پیوست کنید. برای مشورت درباره فعالیت‌ها، نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم برای هر فعالیت چت‌روم اختصاصی تشکیل می‌دهد تا با هم گروهی‌های خود گفتگو کنید و حتی فایل‌های لازم را برای یکدیگر ارسال کنید.

گفتگوی آنلاین در نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم
گفتگوی آنلاین در نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم

تعریف برچسب برای فعالیت‌ها در نرم افزار مدیریت پروژه بهتایم

برای گروه‌بندی فعالیت‌ها می‌توانید از امکاناتی مانند گروه فعالیت و برچسب استفاده کنید و فعالیت‌هایی از یک جنس را در یک گروه قرار دهید و بر اساس این گروه‌ها و یا برچسب‌ها، از فعالیت‌ها گزارش بگیرید.

گزارشی از برچسب‌ها در نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم
گزارشی از برچسب‌ها در نرم افزار مدیریت پروژه بهتایم

تسک بورد نرم افزار مدیریت پروژه بهتایم

ممکن نیست درباره مدیریت وظایف جستجو کنید و با بورد کانبان آشنا نشوید. این بورد به شکل بصری وضعیت فعالیت‌ها را برای ردیابی بهتر نمایش می‌دهد. در نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم، تسک بوردی برگرفته شده از بورد کانبان برای کمک به مدیریت وظایف شما در نظر گرفته شده است. در این بورد می‌توانید وضعیت فعالیت‌ها (منتظر انجام، در حال انجام، انجام شده) را با موس جابجا کنید، بورد افراد زیرمجموعه را مشاهده کنید، فعالیت‌های بورد را بر روی یک پروژه خاص فیلتر کنید، فعالیت‌ها را براساس اولیتشان بچینید، مستقیما به چت‌روم فعالیت بروید، فایل پیوست کنید، دیدگاه‌ها را مطالعه کنید، چک لیست را مدیریت کنید، به فعالیت رنگ اختصاص دهید و برنامه‌ریزی و گزارش کار را از همین بورد انجام دهید.

تسک بورد نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم
تسک بورد نرم افزار مدیریت پروژه بهتایم

تعریف فعالیت‌های تکرار شونده یا دوره‌ای در نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم

تعریف فعالیت‌های دوره‌ای و تکرار شونده در نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم امکان‌پذیر است. دوره تکرار می‌تواند روزانه، هفتگی، سالانه، دوماهه، سه ماهه و غیره باشد. این فعالیت‌ها را تعریف کنید و به افراد اختصاص بدید تا در برنامه کاریشان قرار بگیرد و در تقویم کاریشان هم نمایش داده شود.

فعالیت‌های دوره‌ای در نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم
فعالیت‌های دوره‌ای در نرم افزار مدیریت پروژه بهتایم

نمایش فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی آنها در تقویم فارسی نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم

از جذابیت‌های نرم‌افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم، تقویم فارسی کاربردی و برنامه‌ریزی آسان با آن است. برای روزهای خود برنامه‌ریزی داشته باشید، از میان تمام پیشنهاداتی که برای مدیریت زمان بهتر به شما توصیه می‌شود، برنامه‌ریزی را جدی بگیرید. بهتایم فعالیت‌های اختصاص یافته به شما را در تاریخ شروعشان برایتان لیست می‌کند تا بتوانید برای آنها برنامه‌ریزی کنید. در صفحه برنامه‌ریزی مشخص کنید که قصد دارید بر روی هر فعالیت در روزهای مختلف چقدر زمان بگذارید، حتی بازه زمانی مشخص کنید و توضیحاتی را که به نظرتان لازم است به برنامه اضافه کنید. این برنامه‌ها را می‌توانید در نمای تقویم فارسی هم مشاهده کنید و حتی با مشاهده اطلاعاتی که این تقویم برایتان نمایش می‌دهد، برنامه‌ریزی را از همان نما انجام دهید. فراموشی سهوی کارها با بهتایم غیرممکن است.

نمایش برنامه در تقویم  نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم
نمایش برنامه در تقویم نرم افزار مدیریت پروژه بهتایم

مشاهده گزارش زمان صرف شده بر روی فعالیت‌ها به تفکیک کاربران در نرم افزار مدیریت پروژه بهتایم

پس از ثبت گزارش کار بر روی فعالیت‌های مختلف، می‌توانید آنالیز کنید که زمان سازمان صرف چه فعالیت‌هایی شده و این زمان توسط چه افرادی بر روی فعالیت‌ها صرف شده است. کافیست به قسمت گزارش‌های نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم مراجعه کنید.

نمونه‌ای از گزارش‌های نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم
نمونه‌ای از گزارش‌های نرم افزار مدیریت پروژه بهتایم

برخی از امکانات نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم برای مدیریت زمان

  • ردیابی زمان با ابزار تایم شیت به صورت دستی و یا با تایمر
  • بررسی برنامه و تایم‌شیت افراد توسط مدیریت
  • گزارش‌های مختلف تایم شیتی + گزارش‌ساز
  • نمودارهای متعدد بر مبنای تایم‌شیت + نمودارساز
  • مقایسه زمان حضور کارکنان در سازمان، با زمان واقعی صرف شده در تایم‌شیت‌ها به کمک ماژول حضور و غیاب

ابزار منحصر به فرد تایم شیت در نرم افزار مدیریت پروژه بهتایم

زمان مهمترین دارایی ماست و ردیابی زمان، فرصت آنالیز نحوه استفاده از آن را برای سرمایه‌گذاری بهتر این دارایی ارزشمند، فراهم می‌کند. نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم ردیابی زمان را برای شما آسان کرده است. کافیست به منوی تایم‌شیت یا گزارش کار مراجعه کنید و زمان صرف شده بر روی فعالیت‌هایی که به شما اختصاص یافته را به صورت دستی و یا با تایمر ثبت کنید. با استفاده از تایمر، بازه‌های زمانی هم به صورت خودکار ثبت می‌شوند. البته این امکان در نظر گرفته شده که بازه‌های زمانی را به صورت دستی هم وارد کنید.

در تایم شیت بهتایم امکان ثبت توضیحات و پیوست فایل هم وجود دارد.

تایم شیت نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم
تایم شیت نرم افزار مدیریت پروژه بهتایم

بررسی تایم‌شیت توسط مدیریت در نرم افزار مدیریت پروژه بهتایم

برای ردیابی نحوه صرف زمان کارکنان، مدیران می‌توانند در قسمت مدیریت نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم، تایم شیت افراد را بررسی کنند و برای اصلاح به فرد بازگردانند و یا آن را تایید و رد کنند.

جذابتر از همه‌ی امکانات، گزارشات تایم شیتی بهتایم هستند که اطلاعات کاملی از زمان‌های صرف شده سازمان در اختیار شما قرار می‌دهند، اینکه در یک بازه زمانی مشخص، زمان سازمان صرف چه فعالیت‎‌‌ها و چه پروژه‌هایی شده، این زمان توسط چه کسانی صرف شده، آیا فعالیت‌ها تاخیر داشته‌اند و …

اگرچه نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم مجهز به گزارش‌های متعددی است، اما شما محدود به استفاده از این گزارش‌ها نیستید و با ابزار گزارش‌ساز بهتایم به راحتی و با زدن چند کلیک می‌توانید گزارش‌های دلخواه خود را بسازید.

بررسی تایم شیت توسط مدیریت در نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم
بررسی تایم شیت توسط مدیریت در نرم افزار مدیریت پروژه بهتایم

داشبورد مدیریتی نرم افزار مدیریت پروژه بهتایم

داشبورد مدیریتی قسمتی است که مدیران علاقه زیادی به آن دارند، چرا که با یک نگاه می‌توانند روند پیشرفت کارها و پروژه‌ها را در سازمان، بررسی کنند. به این موضوع نمودار جذاب بار کاری بهتایم را هم اضافه کنید تا دلیل پر طرفدار بودن این بخش در بهتایم برای شما مشخص شود. این نمودار بار کاری، برای تقسیم عادلانه وظایف در سازمان استفاده می‌شود.

داشبورد مدیریتی نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم
داشبورد مدیریتی نرم افزار مدیریت پروژه بهتایم

بهتایم ابزار نمودارساز را هم برای شما فراهم کرده تا با استفاده از آن بتوانید نمودارهای جدید از نوع ستونی، میله‌ای، دایره‌ای، خطی، منحنی، سطح زیر خط، سطح زیر منحنی، ستونی پشته‌ای و میله افقی پشته‌ای بسازید.

مقایسه زمان حضور و زمان مفید برای مدیریت بهتر زمان کارکنان

به کمک ماژول حضور و غیاب بهتایم، زمان حضور کارکنان در سازمان را به دست آورید تا بهتایم در گزارشی آن را با زمان مفیدی که صرف فعالیت‌های مختلف می‌شود، مقایسه کند و به این ترتیب سرنخی از نحوه صرف زمان افرادتان به دست آورید، به عنوان مثال اگر زمان حضور فرد در سازمان بسیار بیشتر از زمان مفید او باشد، این فرد زمان‌ زیادی را در سازمان تلف می‌کند.

برای استفاده از ماژول حضور و غیاب نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم، کافیست IP‌ها و یا مختصات جفرافیایی مجازی که افراد از آنها اجازه ثبت ورود و خروج دارند، در تنظیمات سیستم ثبت کنید و به کمک گزارش ورود و خروج کارکنان، از یک سیستم حضور و غیاب جداگانه بی‌نیاز شوید.

گزارش برگرفته شده از ماژول حضور و غیاب در نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم
گزارش برگرفته شده از ماژول حضور و غیاب در نرم افزار مدیریت پروژه بهتایم

امکانات نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم برای مدیریت هزینه منابع انسانی

به کمک تعریف هزینه در بهتایم می‌توانید هزینه نفر-ساعت هر یک از افراد را در یک بازه زمانی، مشخص کنید و سپس با تعریف نوع هزینه برای فعالیت‌ها و پروژه‌ها، هزینه منابع انسانی پروژه‌ها را استخراج کنید و همچنین مشاهده کنید که هر یک از افراد در یک بازه زمانی مشخص، چه مقدار هزینه برای سازمان شارژ کرده‌اند.

گزارش هزینه در نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم
گزارش هزینه در نرم افزار مدیریت پروژه بهتایم

نتیجه‌گیری

با معرفی بخشی از امکانات نرم افزار مدیریت پروژه فارسی بهتایم سعی کردیم تا حدی شما را برای استفاده از یک نرم افزار مدیریت پروژه ترغیب کنیم. با این حال اگر در مورد استفاده از بهتایم سوال یا ابهامی دارید، همواره می‌توانید با ما در ارتباط باشید. توجه کنید که می‌توانید به طور رایگان در بهتایم ثبت نام کنید و برای ۱۴ تا ۲۸ روز از تمامی امکانات آن استفاده کنید.

ثبت نام رایگان در بهتایم

ارتباط با ما:

۰۹۰۲۸۰۱۰۶۹۵ (پیام- تماس- تلگرام-واتس اپ)

۰۸۶۳۳۱۴۲۵۳۰

behtime_support@behsad.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *