پرش به محتوا

بررسی برنامه و تایم شیت کاربران

چطور می‌توانیم کمکتان کنیم؟

بررسی برنامه و تایم شیت کاربران

بررسی برنامه و تایم شیت در بهتایم

در سامانه بهتایم امکان این‌که برنامه‌ریزی روزانه و تایم‌شیت‌های کاربر توسط مدیر وی بررسی شود، وجود دارد. اگر دسترسی مدیریت تایم‌شیت به شما داده شده باشد، عبارت «بررسی برنامه و تایم شیت» را در قسمت مدیریت منوی خود مشاهده می‌کنید.

  • با این دسترسی در صورتی‌ که شما برای کاربری به عنوان مدیر انتخاب شده باشید می‌توانید برنامه و تایم‌شیت‌های او را بررسی کنید.
  • با وارد شدن به این بخش ممکن است شما هیچ اطلاعاتی را مشاهده نکنید که این حالت بدین معنی است که به شما دسترسی مدیریت تایم‌شیت داده شده است ولی هنوز برای هیچ‌یک از کاربران به عنوان مدیر انتخاب نشده‌اید.
  • ممکن است سطرهایی را که اطلاعات برنامه‌ریزی روزانه و تایم‌‌شیت برخی کاربران را نشان می‌دهد، مشاهده کنید که این بدین معنی است که شما برای آن کاربر یا کاربران به‌عنوان مدیر انتخاب شده‌اید.

در این صفحه ستون وضعیت ممکن است به سه حالت: «در حال برنامه‌ریزی»، «در حال ثبت تایم شیت» و یا «در انتطار بررسی» نمایش داده شود.

بررسی برنامه و تایم شیت
بررسی برنامه و تایم شیت

در حال برنامه‌ریزی

این حالت بدین معنی است که کاربر برای آن روز برنامه‌ریزی کرده است ولی هنوز مهلت برنامه‌ریزی او تمام نشده است. شما می‌توانید برنامه‌ریزی روزانه کاربر را بررسی کنید و در صورتی که نیاز است فعالیت دیگری را در برنامه آن روز خود قرار دهد به او اطلاع دهید. برای مشاهده بازه‌های زمانی در برنامه‌ریزی فرد بر روی آیکن نشان داده شده در شکل زیر کلیک کنید.

بررسی برنامه و تایم شیت - بررسی برنامه افراد
بررسی برنامه و تایم شیت – بررسی برنامه افراد

در حال ثبت تایم شیت

این حالت یعنی کاربر برنامه‌ریزی کرده و مهلت زمان برنامه‌ریزی پایان یافته است ولی هنوز برای ثبت تایم‌‌شیت مهلت دارد. البته در این حالت امکان مشاهده زمان‌های واقعی ثبت شده تا کنون وجود دارد.

در انتظار بررسی

زمانی که مهلت ویرایش تایم‌‌شیت‌ کاربران به اتمام رسد آن تایم‌شیت‌ها جهت تأیید به مدیر مربوطه‌شان ارسال شده و به حالت «در انتظار بررسی» نمایش داده می‌شوند. با کلیک بر روی عبارت «در انتظار بررسی» تایم‌شیت کاربر نمایش داده می‌شود که همانطور که در شکل زیر مشاهده می‌کنید شما می‌توانید پس از بررسی تایم‌شیت آن را تأیید، رد و یا جهت اصلاح به کاربر مربوطه بازگردانید.

بررسی برنامه و تایم شیت - بررسی تایم شیت افراد
بررسی برنامه و تایم شیت – بررسی تایم شیت افراد

برای مشاهده بازه‌های زمانی در تایم شیت فرد بر روی آیکن نشان داده شده در شکل زیر کلیک کنید.

بررسی برنامه و تایم شیت - بررسی تایم شیت افراد 2
بررسی برنامه و تایم شیت – بررسی تایم شیت افراد ۲

در صورت رد تایم‌‌شیت امکان اصلاح آن برای کاربر وجود ندارد. ولی در صورت بازگرداندن تایم‌شیت، مدیر می‌تواند توضیحاتی را اضافه و مهلت مجدد برای ارسال تایم‌شیت تعیین نماید. با ورود کاربر به سیستم رد و یا بازگردانده شدن تایم‌شیت به وی اطلاع داده می‌شود.

بررسی برنامه و تایم شیت - بازگرداندن تایم شیت
بررسی برنامه و تایم شیت – بازگرداندن تایم شیت

تایم شیت‌های تایید شده، رد شده و یا بازگردانده شده به طور پیش فرض نشان داده نمی‌شود، می‌توانید برای مشاهده این تایم شیت‌ها از امکان فیلتر بهتایم استفاده کنید. (به تصویر زیر دقت کنید.)

بررسی برنامه و تایم شیت - امکان فیلتر
امکان فیلتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *