تعریف مشتریان در بهتایم

اگر از آن دسته شرکت‌های هستید که چندین مشتری مختلف دارید بهتر است مشتریانتان را در سیستم تعریف کنید تا:

مشخص شود فعالیت‌هایی که در شرکت انجام می‌شود مربوط به کدام مشتری است. (تعریف مشتریان اختیاری است)
همچنین می‌توانید در هر زمان که بخواهید گزارش‌های موردنیاز خود را به تفکیک مشتریان از سیستم دریافت نمایید تا متوجه شوید برای هر مشتری چقدر زمان صرف کرده‌اید.
با تعریف مشتریان بعداً می‌توانید قراردادها و پروژه‌هایتان را به مشتریان وصل نمایید.
دسترسی تعریف مشتری در بهتایم

در صورت داشتن این مجوز، عبارت «مشتریان» به‌عنوان زیرگروه «تعاریف پایه سیستم» به منوی کاربر اضافه می‌شود. با داشتن این مجوز کاربر می‌تواند لیست مشتریان را به‌ روز رسانی کند یعنی می‌تواند مشتریانی را به سیستم اضافه و یا حذف نماید.

 

تعریف مشتریان

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست