پرش به محتوا

مشتریان / پورتفولیو

چطور می‌توانیم کمکتان کنیم؟

مشتریان / پورتفولیو

تعریف مشتریان در بهتایم

اگر از آن دسته شرکت‌هایی هستید که چندین مشتری مختلف دارید بهتر است مشتریانتان را در سیستم تعریف کنید تا مشخص شود فعالیت‌هایی که در شرکت انجام می‌شود مربوط به کدام مشتری است.
همچنین می‌توانید در هر زمان که بخواهید گزارش‌های موردنیاز خود را به تفکیک مشتریان از سیستم دریافت نمایید تا متوجه شوید برای هر مشتری چقدر زمان صرف کرده‌اید. با تعریف مشتریان بعداً می‌توانید قراردادها و پروژه‌هایتان را به مشتریان وصل نمایید.

دسترسی تعریف مشتری در بهتایم

در صورت داشتن این مجوز، عبارت «مشتریان» به‌عنوان زیرگروه «تعاریف پایه سیستم» به منوی کاربر اضافه می‌شود. با داشتن این مجوز کاربر می‌تواند لیست مشتریان را بروزرسانی کند یعنی می‌تواند مشتریانی را به سیستم اضافه و یا حذف نماید.

تعریف مشتریان در بهتایم
مشتریان در بهتایم

فیلد سفارشی

می‌توانید بر روی آیکن چرخ دنده کلیک کنید تا از هر نوع عدد، متن و تاریخ ۱۰ فیلد سفارشی به جدول اضافه کنید. امکان اضافه کردن فیلد سفارشی انتخابی هم در بهتایم وجود دارد.

فیلد سفارشی در تعریف مشتریان بهتایم
فیلد سفارشی برای مشتریان بهتایم

برای اضافه کردن فیلد انتخابی، فیلد متنی را انتخاب کرده و سپس گزینه انتخابی را فعال کنید و به تعریف آیتم‌هایی فیلد انتخابی بپردازید.

اضافه کردن فیلد انتخابی به جدول مشتریان بهتایم
اضافه کردن فیلد انتخابی به جدول مشتریان بهتایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *