تعریف پروژه‌ در بهتایم

شما می‌توانید برای بهتر به اتمام رساندن هر قرارداد، آن را به چند پروژه تقسیم نمایید.

مثلا:

قرارداد پشتیبانی و نصب دستگاه کارتخوان می‌تواند به صورت پروژه‌ هایی مانند:

پشتیبانی دستگاه کارتخوان،

نصب دستگاه کارتخوان

و بازاریابی آن تعریف شود.

شاید هم بخواهید پروژه جدیدی برای شرکتتان تعریف کنید و آن را انجام دهید.

مانند:

تولید یک محصول به صورت نمونه.

تعریف پروژه‌‌ هایی که در سازمان باید انجام شوند از منوی سمت راست قسمت «پروژه‌ ها» صورت می‌پذیرد .

هنگام تعریف پروژه‌ می‌توانید:

آن پروژه را به تیم خاصی از افراد اختصاص دهید، به این صورت که با انتخاب گزینه اضافه کردن پروژه و سپس در قسمت تخصیص به کاربر افراد خاصی را برای انجام آن پروژه انتخاب نمایید. کاربرد قابلیت انتخاب تیم برای پروژه به این صورت است که در صورتی که تیم مشخصی برای انجام یک پروژه در نظر گرفته شود، هنگام تعریف فعالیت‌های مربوط به آن پروژه تنها باید از افراد تیم پروژه برای انجام آن فعالیت‌ها استفاده شود. جهت راحت‌تر نمودن استفاده از سیستم، قابلیت جستجوی تایپی برای گزینه‌های انتخابی سیستم در نظر گرفته شده است. تنها فیلدی که برای تعریف پروژه به صورت اجباری در نظر گرفته می‌شود عنوان پروژه می‌باشد، همچنین در صورتی که کاربر دسترسی تعریف قرارداد و مشتری را داشته باشد، با هدف تسهیل در ورود اطلاعات، تعریف موارد جدید از طریق همین فرم امکان‌پذیر می‌باشد.

 

تعریف پروژه

تعریف پروژه

 

در صورتی که بخواهید به عنوان مثال فقط پروژه‌ های مربوط به یک مشتری خاص را مشاهده کنید می‌توانید از قابلیت فیلتر کردن و در صورتی که بخواهید سایر مشخصات پروژه‌ ها را مشاهده کنید، می‌توانید از قابلیت نمایش ستون‌­ها استفاده نمایید. مانند شکل بر روی گزینه نمایش/ مخفی کردن ستون­‌ها کلیک کنید.

نمایش یا مخفی کردن ستونها در بهتایم

با تعریف پروژه‌ ها می‌توانید:

در هر زمان گزارش‌های مربوط به هر پروژه را دریافت کنید و مشخص کنید که روی هر پروژه چقدر زمان صرف شده است.

در آخرین به روزرسانی بهتایم:

می‌توانید پروژه‌ها را کپی کنید.

به خاطر داشته باشید که:

  • نام پروژه نمی‌تواند تکراری باشد.
  • پروژه به صورت خودکار به همان تیم پروژه اختصاص می‌یابد، مگر آن‌که آن را تغییر دهید.
  • می‌توانید فعالیت‌های پروژه کپی شده و تخصیص آن‌ها را با زدن تیک مربوطه، به طور مشابه به پروژه جدید منتقل کنید.
  • عنوان مشتری و عنوان قرارداد در صورت عدم تغییر کپی می‌شود.
  • طبیعتا فایل‌های پیوست شده منتقل نمی‌شوند.
  • می‌توانید با زدن تیک مربوطه، تاریخ شروع و تاریخ سررسید فعالیت‌های پروژه جدید را بر اساس کمینه تاریخ شروع و تاریخ سررسید فعالیت‌های پروژه کپی شده تنظیم کنید.

 

اضافه شدن لیست فعالیت‌های هر پروژه به منوی پروژه‌ها اضافه شده است.

می‌توانید لیستی از فعالیت‌های مربوط به هر پروژه را با مراجعه به منوی پروژه‌ها و با کلیک بر روی عنوان پروژه مشاهده کنید و با drag & drop بر حسب اولویت مورد نظر خود آن‌ها را مرتب کنید.

 

گانت چارت به منوی پروژه‌ها اضافه شده است.

گانت چارت بهتایم را با داشتن مجوز مدیریت پروژه‌ها و فعالیت‌ها می‌توانید در منوی پروژه و با کلیک بر روی نام هر پروژه و سپس با کلیک بر روی آیکن نمودار گانت فعالیت‌ها مشاهده کنید. به کمک نمودار گانت بهتایم وظایف و فعالیت‎های خود را به موثرترین شکل ممکن مدیریت کنید، از پروژه‌های خود تجسم روشنی داشته باشید و وظایف و منابع خود را بر اساس آن سازماندهی کنید. گانت چارت بهتایم به شما کمک می‌کند دریابید کدام وظایف باید قبل از بقیه انجام شوند، همچنین به روشنی وابستگی بین وظایف را مشخص می‌کند تا دریابید که چگونه هر تأخیر ممکن است بر کل پروژه تأثیر بگذارد.

Gantt Chart - گانت چارت

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست