پرش به محتوا

مدیریت دوره‌های زمانی

چطور می‌توانیم کمکتان کنیم؟

مدیریت دوره‌های زمانی

 مدیریت دوره‌های زمانی در بهتایم

مدیریت دوره‌های زمانی اغلب توسط مدیر سیستم انجام می‌شود. اما در صورتی که دسترسی آن به کاربر دیگری نیز داده شود آن کاربر عبارت «دوره‌های زمانی» را در بخش مدیریت منوی خود مشاهده می‌کند. این قسمت شامل: باز و بسته کردن دوره‌های زمانی و یا تعیین مهلت برنامه‌ریزی و تکمیل تایم‌شیت‌ها است. در صورت داشتن مجوز مدیریت دوره‌های زمانی، در منوی مدیریت قادر به مشاهده تصویر زیر خواهید بود.

مدیریت دوره‌های زمانی - مدیریت یک دوره زمانی
مدیریت دوره‌های زمانی – مدیریت یک دوره زمانی

با انتخاب گزینه نشان داده شده در تصویر بالا، می‌توانید یک دوره زمانی را انتخاب کرده و آن را مدیریت کنید.

مدیریت یک دوره زمانی

 تغییر مهلت ویرایش تایم‌شیت‌ها

همانطور که در شکل زیر می‌بینید، با انتخاب گزینه عملیاتی اول، می‌توانید مهلت ویرایش تایم‌شیت‌های کاربران مختلف را برای روز انتخاب شده تغییر دهید. در مرحله بعدی می‌توانید  مهلت ویرایش را مشخص کنید، در مرحله بعد با انتخاب گزینه «همه» این مهلت را برای همه کاربران تغییر دهید و یا با انتخاب گزینه «انتخاب شده‌ها» این عملیات را تنها به کاربران خاصی اختصاص دهید.

مدیریت دوره‌های زمانی - مدیریت یک دوره زمانی 2
مدیریت دوره‌های زمانی – مدیریت یک دوره زمانی ۲

بستن دوره زمانی

با انتخاب این گزینه علاوه بر امکان ثبت و ویرایش تایم‌شیت، امکان برنامه‌ریزی را هم برای روز انتخاب شده، از کاربران مورد نظر می‌گیرید.

باز کردن دوره زمانی

با باز کردن دوره زمانی برای یک روز مشخص کاربران می‌توانند در آن روز تایم‌شیت ثبت کنند. با انتخاب این گزینه باید تعیین کرد که کاربران تا چه تاریخ و چه ساعتی امکان ویرایش دارند. برای تعیین اینکه این عملیات روی کدام یک از تایم‌شیت‌ها اعمال شود می‌توانید مانند قبل از فیلد انتخابی همه، هیچکدام یا انتخاب شده‌ها استفاده کنید.

تغییر مهلت برنامه‌ریزی

در صورتی که می‌خواهید مهلت زمان برنامه‌ریزی کاربران را تغییر دهید، از این گزینه استفاده کنید.

مدیریت گروهی دوره‌ها

مدیریت دوره‌های زمانی - مدیریت گروهی دوره‌ها
مدیریت دوره‌های زمانی – مدیریت گروهی دوره‌ها

اگر قصد بستن و باز کردن دوره زمانی برای یک بازه زمانی مشخص را دارید، باید این گزینه را انتخاب کنید. این عملیات با انتخاب عملیات و سپس انتخاب دوره و روزهای هفته، انجام می‌شود.

لیست دوره‌های زمانی

مدیریت دوره‌های زمانی -  لیست دوره‌های زمانی 2
لیست دوره‌های زمانی ۲

با انتخاب این گزینه می‌توانید لیستی از دوره‌های زمانی را مشاهده کنید. با استفاده از آیتم فلیتر کردن، می‌توانید تاریخ مورد نظر خود را سریع‌تر پیدا کنید. پس از یافتن روز مورد نظرتان با انتخاب گزینه ویرایش که در شکل زیر نمایش داده شده است، می‌توانید بر روی دوره زمانی انتخاب شده، عملیات مورد نظرتان را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *