پرش به محتوا

مدیریت گروه‌های کاربری

چطور می‌توانیم کمکتان کنیم؟

مدیریت گروه‌های کاربری

مدیریت گروه‌های کاربری در بهتایم

در این قسمت می‌توانید گروه‌های کاربری جدیدی را در سیستم تعریف و یا گروه‌های دیگر را حذف نمایید. شما می‌توانید با توجه به نقش‌های افراد در سازمان و میزان دسترسی‌هایی که می‌توانند به سیستم داشته باشند، در این قسمت گروه کاربری تعریف نمایید. گروه‌های کاربری صرفا برای دسته‌بندی افرادیست که مجوزهای یکسان دارند. یعنی می‌توانید گروه‌هایی را ایجاد نمایید که دسترسی اعضای هر گروه یکسان باشد.

به عنوان مثال ممکن است بخواهید به همه مدیران پروژه سازمان اجازه دهید که گزارشات مربوط به کاربران را مشاهده نمایند. بنابراین باید گروهی تحت عنوان مدیران پروژه داشته باشید و دسترسی‌ «مشاهده تمام گزارشات» را برای این گروه فعال کنید. به این ترتیب با اضافه نمودن مدیران پروژه به این گروه، دسترسی مشاهده تمام گزارشات برای آن‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

برای مشخص کردن دسترسی‌های گروه‌های مختلف پس از تعریف گروه با کلیک بر روی آیکن +، بر روی آیکن ویرایش مجوزها (کلید) کلیک کنید.

اگر هنگام اضافه کردن گروه کاربری، گروهی به عنوان گروه پیش فرض در نظر گرفته شود:

با اضافه کردن هر کاربر جدید به سیستم، به صورت خودکار کاربر در آن گروه پیش فرض قرار می‌گیرد و دسترسی های مربوط به آن گروه را خواهد داشت. در صورتی که چند گروه به عنوان پیش‌فرض انتخاب شده باشند، کاربر جدید در همه‌ی آن گروه‌ها عضو می‌شود و تمام مجوز‌های آن گروه‌ها برای کاربر جدید در نظر گرفته خواهد شد.

گروه‌های کاربری
تعریف گروه‌ های کاربری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *