پرش به محتوا

پنل کاربری

چطور می‌توانیم کمکتان کنیم؟

پنل کاربری

پنل کاربری شما در بهتایم

برای ورود به پنل کاربری ابتدا باید وارد بهتایم شوید، برای این کار از منوی سایت behtime.ir مانند تصویر، ورود کاربران را انتخاب کنید.

 ورود کاربران به بهتایم - پنل کاربری
ورود کاربران به بهتایم

پس از این‌که وارد بهتایم شدید، پنل کاربری شما همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، از طریق آیکن مدیریت لایسنس که پایین قسمت خوش‌آمدگویی بهتایم قرار گرفته و یا از قسمت مدیریت لایسنس در دسترس است.

پنل کاربری
پنل کاربری

قسمت مدیریت لایسنس منو دارای زیرمنوهای: صفحه اصلی مدیریت لایسنس، لایسنس‌ها، خرید یا تغییر لایسنس و پیام‌ها و شکایات است. به کمک زیرمنوی پیام‌ها یا شکایات بدون نیاز به مراجعه به صفحه مدیریت لایسنس می‌توانید بازخوردهای خود را به گوش ما برسانید.

با ورود به صفحه اصلی مدیریت لایسنس، صفحه‌ای مطابق شکل زیر به شما نمایش داده می‌شود که شما می‌توانید در صفحه اول، اطلاعات مربوط به لایسنس خود از جمله تاریخ شروع و انقضا و وضعیت فعلی آن را مشاهده نمایید.

 پنل کاربری بهتایم
پنل کاربری بهتایم

 ورود به بهتایم

از منوی نشان داده در سمت راست صفحه و قسمت «ورود به بهتایم» می‌توانید وارد بهتایم شوید.

لایسنس‌ها

در این قسمت شما می‌توانید سوابق لایسنس‌های خود از جمله لایسنس‌های آزمایشی، منقضی شده و رزرو شده را مشاهده نمایید.

پنل کاربری - لایسنس ها
لایسنس‌ها در بهتایم

 خرید یا تغییر لایسنس

در صورتی که از نسخه آزمایشی استفاده می‌کنید و تصمیم به خرید گرفته‌اید، می‌توانید با کلیک روی عبارت خرید یا تغییر لایسنس وارد بخش تعرفه‌های بهتایم شوید. در این قسمت طرح‌های ماهانه و سالانه در نظر گرفته شده است که با انتخاب طرح‌های سالانه از تخفیف بیشتری برخوردار خواهید شد. شما در این بخش می‌توانید متناسب با تعداد کاربرانی که می‌خواهید از بهتایم استفاده کنند طرح خود را انتخاب کرده (به عنوان مثال طرح ۱۰ کاربره سالانه) و روی کلمه خرید کلیک کنید.

تغییر لایسنس

می‌توانید با کلیک روی عبارت خرید یا تغییر لایسنس، وارد بخش تعرفه‌های بهتایم شوید. در این قسمت با انتخاب طرح مورد نظر خود تصویر زیر را خواهید دید.

پنل کاربری - خرید یا تغییر لایسنس در بهتایم
خرید یا تغییر لایسنس در بهتایم

با فعال کردن تیک لایسنس فعلی را تغییر می‌دهم و میخواهم لایسنس جدید از حالا شروع شود، مانند تصویر هزینه تغییر طرح شما بر طبق قوانین زیر محاسبه می‌شود:

پنل کاربری - تغییر طرح در بهتایم
تغییر طرح در بهتایم

۱- در صورتی که هزینه طرح انتخابی مورد نظر شما از هزینه‌ای که برای طرح فعلی پرداخت کرده‌اید بیشتر باشد، هزینه پرداخت شده از طرف شما برای روزهای باقی‌مانده تا اتمام مهلت طرح فعلی محاسبه شده و از مبلغ مورد نیاز برای طرح جدید کاسته خواهد شد. مبلغ به‌دست آمده هزینه‌ایست که شما می‌بایست برای استفاده از طرح جدید پرداخت نمایید.

۲ – در صورتی که بخواهید از طرح با هزینه‌ بالاتر به طرحی با هزینه‌ی پایین‌تر منتقل شوید، مبلغی بابت این انتقال به شما بازگردانده نخواهد شد.

۳ – شما می‌توانید حداکثر ۳ طرح را برای خود در سیستم رزرو کنید و هزینه‌ی آن را پرداخت نمایید. در این صورت پس از اتمام مدت زمان‌ طرح فعلی شما، طرحی که قبلاً رزرو کرده بودید فعال خواهد شد.
اگر تیک تغییر لایسنس را نزنید، طرح انتخابی برای شما رزرو خواهد شد.

شما می‌توانید در همان لحظه پرداختتان را انجام دهید و یا آن را به بعد موکول کنید.

پنل کاربری - پرداخت طرح در بهتایم
پرداخت طرح در بهتایم

سفارشات

در این قسمت وضعیت سفارشات شما نمایش داده می‌شود. همچنین اگر فاکتوری از سوی شرکت بهساد برای شما صادر شده باشد، در این قسمت آپلود خواهد شد.

پیام‌ها و شکایات (تیکت گذاری)

در صورتی‌که سؤال و یا پیشنهادی در ارتباط با سامانه بهتایم داشته باشید، می‌توانید از این قسمت آن را با ما در میان بگذارید.

پنل کاربری - پیام‌ها و شکایات
پیام‌ها و شکایات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *