تایم شیت چیست؟
تایم شیت روشی است برای ثبت و پیگیری میزان زمانی که هریک از کارکنان روی… ادامه »تایم شیت چیست؟
تایم شیت روشی است برای ثبت و پیگیری میزان زمانی که هریک از کارکنان روی… ادامه »تایم شیت چیست؟
اکثر شرکتها، حتی آنهایی که بسیار خوب عمل میکنند، دچار نشت سرمایه میشوند. این هزینههای… ادامه »پنج اشتباه رایج که منجر به کاهش سود میشود
مزایا و معایب تایم شیت در اکسل چیست؟ بسیاری از سازمانها (مانند بهساد در اوایل… ادامه »تایم شیت در اکسل – مزایا و مشکلات
بهتایم برای اندازه گیری عملکرد اگر بخواهیم در مورد مفهوم و معنی تایمشیت صحبت کنیم… ادامه »داستان یک تجربه از اندازه گیری عملکرد کارکنان
افزایش بهرهوری سازمان با ثبت تایم شیت تایم شیتها میتوانند تحول بزرگی در کسب و… ادامه »چگونه کارکنان را به تکمیل تایم شیت ترغیب کنیم؟
مدیریت زمان در محیط کار مدیریت زمان در محیط کار به این معنی نیست که… ادامه »مدیریت زمان در محیط کار، چرا و چگونه؟
اهمیت مدیریت زمان در سازمان به نظر بعضی افراد هیچوقت زمان کافی برای انجام همه… ادامه »چرا مدیریت زمان در سازمان مهم است؟
بهتایم به زبان آدمیزاد! اگر در پایان روز از مدیر یک سازمان یا شرکت و… ادامه »بهتایم به زبان آدمیزاد!