تغییرات بهتایم در بروزرسانی بهمن ماه ۱۴۰۳
- تغییرات جذاب در تایم شیت (گزارش کار)
- تغییرات جذاب در برنامهریزی
- ثبت سمت سازمانی و نمایش چارت سازمانی
- تغییرات جذاب در گانت چارت
- اضافه شدن گزارش درصد پیشرفت پورتفولیو/مشتری
- اضافه شدن گزارش درصد پیشرفت طرح/قرارداد
- اضافه شدن تیم فعالیت به بورد فعالیتهای من
تایم شیت (گزارش کار)
اضافه شدن کارتهای نمایانگر عملکرد شخصی در صفحه تایم شیت
هدف: افزایش دقت در گزارش زمان، بهبود بهرهوری فردی و شناسایی نقاط قوت و ضعف در مدیریت زمان
برنامهریزی / زمان گزارششده
در صفحه برنامهریزی برای روز خود برنامهریزی میکنید و در صفحه تایمشیت گزارش میدهید که در آن روز بر روی هر فعالیت چقدر زمان صرف کردهاید، این درصد به شما نشان میدهد که نسبت زمان واقعی ثبت شده در تایم شیت به زمان ثبت شده در برنامهریزی چقدر است.
در دسترس / زمان گزارششده
برای هر کاربر میتوانید زمان در اختیار روزانه مشخص کنید، این درصد نسبت زمان گزارش شده به زمان در دسترس فرد را نمایش میدهد.
رتبه کارکرد
این شاخص در مقایسه با سایر همتیمیهای فرد و براساس میزان زمان ثبت شده در تایم شیتها محاسبه میشود.
درصد استفاده از تایمر
به این دلیل که استفاده از تایمر موجب دقت بیشتر در زمانهای ثبت شده در تایم شیت میشود، این درصد در واقع نشاندهنده میزان دقت گزارش کار خواهد بود.
برنامهریزی
اضافه شدن کارتهای نمایانگر کیفیت برنامهریزی به صفحه برنامهریزی
هدف: ایجاد دیدگاهی دقیقتر از مدیریت زمان و بهبود برنامهریزی روزانه کاربران
زمان در اختیار
زمان در اختیار هر فرد را که توسط مدیر برای او مشخص میشود، نمایش میدهد.
زمان برنامهریزی شده
میزان زمان ثبت شده در برنامه روزانه فرد را نمایش میدهد.
زمان باقیمانده
اختلاف زمان برنامهریزی شدهی فرد با زمان در اختیار او را نشان میدهد.
بهرهوری زمانی
نسبت زمان برنامهریزی شده به زمان در اختیار فرد را به شکل درصد نشان میدهد.
مدیریت کاربران
ثبت سمت سازمانی و نمایش چارت سازمانی
هدف: تسهیل مدیریت تیمها و نقشهای سازمانی
در مدیریت کاربران و ویرایش کاربر میتوانید سمت سازمانی هر فرد را با تایپ عنوان سمت مشخص کنید. از طرفی وقتی در همین قسمت برای کاربران مدیر مستقیم مشخص میکنید، میتوانید چارت سازمانی را هم مشاهده کنید.
گانت چارت
مشخص شدن فعالیتهای دارای تاریخ شروع و سررسید در روزهای غیرکاری و ارائه قابلیت اصلاح خودکار آنها
هدف: افزایش دقت برنامهریزی پروژهها
- در مدالهای ایجاد ارتباط و تغییر تاریخ فعالیتها (با درگ اند دراپ) وقتی به واسطهی این تغییر، فعالیتهای وابسته هم در روز غیرکاری قرار بگیرند، این موضوع اطلاعرسانی میشود.
- قرار گرفتن تاریخ شروع و سررسید در روز غیرکاری، هم با علامت اخطار روی فعالیت در گانت چارت و هم در تولتیپ آن فعالیت مشخص است.
- ارائه قابلیت اصلاح خودکار قرار گرفتن تاریخ شروع و سررسید در روز غیرکاری
امکان رفع اشکال قرار گرفتن فعالیتهای گانت در روزهای غیرکاری به گونهای پیادهسازی شده که سیستم به صورت خودکار فعالیتهای دارای تداخل با روزهای تعطیل را شناسایی میکند و با جابجایی هوشمندانه، آنها را به روزهای کاری منتقل میکند. این قابلیت فقط برای فعالیتهای مشکلدار فعال میشود و به صورت زنجیرهای از نقطه اشکال تا پایان فعالیتهای بعدی ادامه مییابد.
پروژه
اضافه شدن فیلد وزن پروژه در طرح/پورتفولیو در ویرایش پروژه
هدف: استفاده از این وزن برای محاسبه گزارش پیشرفت طرح و پورتفولیو
در قسمت ویرایش پروژه و تب اطلاعات تکمیلی میتوانید فیلد مربوط به وزن پروژه را پر کنید.
گزارشها
اضافه شدن گزارش درصد پیشرفت پورتفولیو/مشتری و درصد پیشرفت طرح/قرارداد با قابلیت دریلداون
هدف: ایجاد دید کلیتر و دقیقتر از پیشرفت طرحها و پورتفولیوها برای مدیران پروژه
با مراجعه به گزارشها، همه گزارشها و گزارشهای پروژهها و فعالیتها (صفحه ۲) این دو گزارش را پیدا میکنید.
- گزارش پیشرفت مشتریان/پورتفولیو
نام مشتریان یا پورتفولیو که در تعاریف پایه سیستم تعریف شدهاند و به عنوان سطح بالاتر پروژهها یا قراردادها به آنها اختصاص داده شدهاند، به همراه تاریخ شروع و پایان و درصد پیشرفتشان در این گزارش نمایش داده میشود.
- گزارش پیشرفت قراردادها/طرحها
نام قراردادها یا طرحها که در تعاریف پایه سیستم تعریف شدهاند و به عنوان سطح بالاتر پروژهها به آنها اختصاص داده شدهاند، به همراه تاریخ شروع و پایان و درصد پیشرفتشان در این گزارش نمایش داده میشود. با کلیک روی نام قرارداد یا طرح به صفحهای هدایت میشوید که نام پروژههای زیرمجموعه این طرح به همراه درصد پیشرفتشان نمایش داده میشود. هر کدام از این پروژهها با توجه به فیلد وزن پروژه که در ویرایش پروژه مشخص کردید، در پیشرفت قرارداد سهم خواهند داشت.
بورد فعالیتهای من
اضافه شدن تیم فعالیت به بورد فعالیتهای من
هدف: ایجاد شفافیت بیشتر و بهبود همکاری بین اعضای تیم از طریق نمایش اطلاعات مرتبط با فعالیتها
اگرچه این بورد به صورت شخصی طراحی شده است، با این حال نمایش اطلاعات تیمی نیز به آن اضافه شد. اعضای تیم مرتبط با فعالیت به همراه پروفایلشان در کارت فعالیتها نمایش داده میشوند.
سایر تغییرات:
- امکان ویرایش سطوح دسترسی از پیش تعریف شده (فقط برای تغییر سطح دسترسی پیشفرض) اضافه شد.
- در مدالهای انتخاب تیم برای پروژه و فعالیت فقط کاربرانی نمایش داده نمیشوند، که آرشیو شده باشند. یعنی کاربران غیرفعال و یا کسانی که ایمیلشان تایید نشده هم میتوانند به عنوان تیم فعالیت یا پروژه انتخاب شوند.
- پیش از این، به طور پیش فرض فقط کاربران عضو تیم پروژه میتوانستند به عنوان تیم فعالیت انتخاب شوند، مگر اینکه از قابلیت فیلتر استفاده میشد، اما اکنون اگر کاربر دسترسی تغییر تیم پروژه را داشته باشد، همه کاربران برای او نمایش داده میشوند.
- تغییر ترتیب نمایش فعالیتها در بورد فعالیتهای من و گردش کار پروژه حتی در زمانی که این ترتیب هنگام فعال بودن قابلیت فیلتر اتفاق افتاده باشد، ذخیره میشود.
- در زمان کپی پروژه و تخصیصها یک ایمیل کلی برای کاربران ارسال میشود تا اعضای تیم با دریافت حجم زیاد ایمیل تخصیص فعالیت دچار سردرگمی نشوند.
اگر در بهتایم ثبت نام نکردهاید، این قابلیتهای جدید را به رایگان امتحان کنید.
برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی در مورد نحوه استفاده از این قابلیتها، میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید.