تغییرات بهتایم در بروزرسانی دی ماه ۱۴۰۳
- تغییرات جذاب در تسک بورد
- تغییر عنوان گروه کاربری به سطوح دسترسی
- تغییر نام بورد پروژه به گردش کار
بورد فعالیتهای من
اضافه شدن امکانات کاربردی به تسک بورد
هدف: تسهیل مدیریت، پیگیری و نظارت بر وظایف
تسک بورد بهتایم، ابزاری قدرتمند و بصری برای مدیریت وظایف است. ویژگیهای جدید این ابزار:
- فیلتر تاریخ سررسید و عنوان فعالیت به تسک بورد اضافه شده است.
- تاریخ سررسید و زمان تخمینی (سهم کاربر) در کارتهای بورد، نمایش داده میشود.
- رنگ تاریخ سررسید، در صورت گذشتن از سررسید و نزدیک بودن به سررسید (کمتر از ۳ روز) قرمز رنگ خواهد بود.
درباره تسک بورد بیشتر بخوانید.
مدیریت سطوح دسترسی
تغییر عنوان گروه کاربری به سطوح دسترسی
هدف: امکان مدیریت ساده و سریع سطوح دسترسی برای مدیران، بهمنظور اختصاص بهینه و دقیق دسترسیها
میتوانید با توجه به نقش افراد در سازمان و میزان دسترسیهایی که میتوانند به سیستم داشته باشند، در قسمت مدیریت و مدیریت سطوح دسترسی، سطح دسترسی تعریف نمایید. (کلیک بر روی+) سطوح دسترسی صرفا برای دستهبندی افرادیست که مجوزهای یکسان دارند. یعنی میتوانید گروههایی را ایجاد نمایید که دسترسی اعضای هر گروه یکسان باشد.
برای کاربران قدیمی سیستم سطح دسترسی محدود اضافه شده است. در دسترسی محدود، دسترسی افراد به اطلاعات فقط بر مبنای عضویت آنها در تیم پروژه و یا فعالیت تعریف میشود. برای کاربران جدید دو سطح دسترسی دیگر هم به طور پیش فرض در سیستم وجود دارد:
- مدیریت پروژه: کاربر با این دسترسی میتواند برای هر پروژه به عنوان مدیر پروژه تعیین شود و به اطلاعات آن پروژه دسترسی کامل داشته باشد.
- دسترسی کامل: افراد با این دسترسی به همه بخشهای نرمافزار دسترسی کامل دارند.
توضیحات دسترسی را مطالعه کنید و به سادگی افرادتان را به این سطوح دسترسی اختصاص دهید. توجه كنيد كه در ایجاد و ویرایش کاربر انتخاب سطح دسترسی اجباری است.
گردش کار پروژه
تغییر نام بورد پروژه به گردش کار
هدف: امکان تعریف و مدیریت فرآیندهای استاندارد و تکراری پروژهها، بهمنظور بهینهسازی جریان کاری و کاهش اتلاف زمان.
عنوان بورد پروژه تغییر کرده است. میتوانید برای پروژههایی که مراحل انجام ثابتی دارند، گردش کار تعریف کنید. برای این کار کافیست بر روی نام پروژه کلیک کرده و سپس به قسمت گردش کار مراجعه کنید. در این قسمت به صورت پیشفرض سه مرحله شروع نشده، شروع شده و انجام شده (که پیش از این با نام لیست شناخته میشد) وجود دارد. مراحل مختلف پروژه را به گردش کار اضافه کنید. (این امکان افزونه است، در صورت تمایل میتوانید این امکان را خریداری نمایید.)
سایر تغییرات مربوط به گردش کار پروژه:
- امکان جستجو فعالیتها براساس عنوان آنها به بالای گردش کار اضافه شده است.
- تاریخ سررسید و زمان تخمینی فعالیتها در گردش کار نمایش داده میشود.
درباره گردش کار بیشتر بخوانید.
سایر تغییرات:
- شناسایی بهتر کاربران: از این پس، هنگام انتخاب کاربران در بخشهایی مانند تیم فعالیت، پروفایل آنها برای شناسایی دقیقتر و انتخاب مناسبتر نمایش داده میشود.
- مدیریت آسانتر وظایف: میتوانید مستقیماً از تقویم، فعالیتها را ویرایش کنید، تنها کافیست مجوز ویرایش فعالیت مورد نظر را داشته باشید. این قابلیت با هدف افزایش سهولت در مدیریت وظایف برای شما طراحی شده است.
- دسترسی به اطلاعات جامعتر: در هر بخشی که موس را روی فعالیت ببرید، میتوانید با کلیک روی آیکن i، اطلاعات کاملی از فعالیت مشاهده کنید. به علاوه، از این پس، پیشنیازهای هر فعالیت نیز در این قسمت نمایش داده میشود. (برای تعریف روابط بین فعالیتها، کافیست به گانت چارت مراجعه کرده و با درگ اند دراپ، روابط پیشنیازی بین فعالیتها را به راحتی برقرار کنید.)
هدف این تغییرات، بهبود تجربه کاربری، سرعت بخشیدن به فرآیندهای مدیریتی و ارائه اطلاعات جامعتر برای تصمیمگیریهای بهتر است.
اگر در بهتایم ثبت نام نکردهاید، این قابلیتهای جدید را به رایگان امتحان کنید.
برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی در مورد نحوه استفاده از این قابلیتها، میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید.