پرش به محتوا

تغییرات بهتایم در بروزرسانی مرداد ماه ۱۴۰۴

امکان فعال/غیر فعال کردن گردش کار برای یک پروژه

اگر پروژه‌ای دارید که مراحل انجام آن مشخص و تکرارشونده است، می‌توانید برای آن گردش کار (Workflow) تعریف کنید. برای این کار:

  • روی نام پروژه کلیک کنید. (در زمان ایجاد پروژه، گردش کار غیرفعال است.)
  • به بخش گردش کار بروید.

در این بخش به‌صورت پیش‌فرض سه مرحله‌ی «شروع نشده»، «در حال انجام» و «انجام شده» وجود دارد. می‌توانید مراحل موردنیاز خود را به این لیست اضافه کنید و روند اجرای پروژه را متناسب با ساختار تیم خود تنظیم نمایید.

در قسمت تنظیمات گردش کار، امکان غیرفعال‌سازی این ویژگی نیز وجود دارد. با فعال بودن گردش کار، نحوه محاسبه‌ی درصد پیشرفت فعالیت‌ها و پروژه تغییر می‌کند؛ بنابراین توصیه می‌شود در پروژه‌هایی که ماهیت فرآیندی ندارند، این قابلیت غیرفعال باشد.

امکان فعال/غیر فعال کردن گردش کار برای یک پروژه
امکان فعال/غیر فعال کردن گردش کار برای یک پروژه

اضافه شدن گزارش دسترسی کاربران به پروژه‌ها و فعالیت‌ها

در بهتایم، تعیین سطح دسترسی کاربران به پروژه‌ها و فعالیت‌ها بر عهده مدیر است. از این پس، کاربرانی که مجوز مشاهده همه گزارش‌ها را دارند، می‌توانند در بخش همه گزارش‌ها و سپس در گزارش «پروژه‌ها و فعالیت‌ها»، با رفتن به صفحه دوم، به گزارش جدیدی دسترسی پیدا کنند که نقش کاربران را در پروژه‌ها و فعالیت‌های سازمان نمایش می‌دهد.

در این گزارش مشخص می‌شود که هر کاربر در هر پروژه یا فعالیت چه نقشی دارد. به‌عنوان مثال:

  • در پروژه‌ها: عضو تیم پروژه، ویرایش‌کننده، مشاهده‌کننده همه فعالیت‌ها، مدیر پروژه
  • در فعالیت‌ها: مدیر فعالیت یا عضو تیم فعالیت

این قابلیت به مدیران کمک می‌کند تا دسترسی‌ها را سریع‌تر و ساده‌تر بررسی و مدیریت کنند.

گزارش دسترسی کاربران به پروژه‌ها و فعالیت‌ها
گزارش دسترسی کاربران به پروژه‌ها و فعالیت‌ها

اجباری شدن تاریخ پرداخت در سایر هزینه‌ها

در بهتایم این امکان فراهم شده است که علاوه بر هزینه دستمزد، سایر هزینه‌های مرتبط با فعالیت‌های پروژه را نیز وارد کنید. با این کار می‌توانید گزارش دقیق‌تر و کامل‌تری از هزینه‌های پروژه به دست آورید.

برای افزودن سایر هزینه‌ها:

  • در جدول فعالیت‌ها، روی آیکون i کنار فعالیت کلیک کنید.
  • وارد تب سایر هزینه‌ها شوید.
  • اطلاعات هزینه را وارد و ذخیره کنید.

نکته مهم:

از این پس، ثبت تاریخ هزینه الزامی خواهد بود. این تغییر بنا به درخواست کاربران عزیز بهتایم اعمال شده است تا گزارش‌ها دقیق‌تر و قابل استنادتر باشند.

اجباری شدن تاریخ پرداخت در سایر هزینه‌ها
اجباری شدن تاریخ پرداخت در سایر هزینه‌ها

برای بررسی این هزینه‌ها، گزارشی اختصاصی در بخش گزارش‌های بهتایم در نظر گرفته شده است.

گزارش سایر هزینه‌ها در بهتایم
گزارش سایر هزینه‌ها در بهتایم

نمایش برنامه‌ریزی بدون زمان در تقویم، در صورت ثبت توضیحات      

همان‌طور که می‌دانید، در منوی «برنامه‌ریزی روزانه» می‌توانید برای فعالیت‌ها زمان، بازه زمانی و توضیحات مشخص کنید. این اطلاعات در تقویم کاری نیز نمایش داده می‌شوند و امکان ثبت مستقیم برنامه‌ریزی از داخل تقویم نیز وجود دارد.

در نسخه‌های قبلی، اگر برنامه‌ریزی بدون زمان انجام می‌شد (یعنی فقط توضیحی برای فعالیت ثبت می‌شد)، آن فعالیت در تقویم نمایش داده نمی‌شد. اما از این پس، اگر تنها توضیحی برای یک فعالیت ثبت کرده باشید و زمانی برای آن وارد نکرده باشید، همچنان آن برنامه‌ریزی در تقویم کاری نمایش داده خواهد شد.

نمایش برنامه‌ریزی بدون زمان در تقویم
نمایش برنامه‌ریزی بدون زمان در تقویم

تنظیمات ساعت ارسال گزارش روزانه

در قسمت تنظیمات سیستم می‌توانید ساعت ارسال گزارش روزانه بهتایم را مشخص کنید.

اگر در بهتایم ثبت نام نکرده‌اید، این قابلیت‌های جدید را به رایگان امتحان کنید.

برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی در مورد نحوه استفاده از این قابلیت‌ها، می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

برچسب‌ها: