نماد سایت نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین و تایم شیت بهتایم

از قرار دادن محدودیت برای نوآوری نترسید.

از قرار دادن محدودیت برای نوآوری نترسید.

مقاله مرتبط:

۵۰ نکته مدیریت و رهبری

از قرار دادن محدودیت برای نوآوری نترسید.

 

google مدت‌هاست به دلیل نوآوریش مورد تحسین اندیشمندان و مبتکران قرار گرفته است. اما حتی google هم نیاز به محدودیت برای نوآوری دارد.

این شرکت در سال ۲۰۰۹ اعلام کرد:

برای اطمینان از این‌که ایده‌های صحیح، منابع و توجه مدیران ارشد را به دست آورند، استفاده از فرایندهای رسمی را آغاز می‌کند.

تصور نکنید که فرایندها و محدودیت‌ها باعث مهار نوآوری می‌شوند. بلکه اغلب با تمرکز خلاقیت و کمک به اختصاص بودجه به پروژه‌هایی با بالاترین بازدهی، نوآوری را تسریع می‌کنند.

این نکته مدیریتی از «رشد Google» توسط scott anthony گرفته شده است.


گوگل همواره الهام‌بخش مدیرانِ سرتاسر جهان بوده است.

از قرار دادن محدودیت برای نوآوری نترسید.

با این حال، ثابت شد که رویکرد Google همیشه موفقیت را تضمین نمی‌کند.

این لحظه تصمیم‌گیری گوگل بود:

سه توصیه در ارتباط با قرار دادن محدودیت برای نوآوری:

توصیه اول:

توصیه دوم:

یک الگوی ایده‌آل نوآوری ایجاد کنید که پیشرفت‌های اصلی را با رشد کسب و کار ادغام کند.

توصیه سوم:

آگاهانه به دنبال ایده‌هایی باشید که تنوع منحصر به فردی را با استفاده از یک:

یک درس کلی در تغییر رویه Google وجود دارد:

مردم فکر می‌کنند محدودیت‌ها بازدارنده‌های نوآوری هستند. اما اینطور نیست. تلاش‌های محدود نشده اغلب تلاش‌های نامنظمی هستند که منجر به نتایج جزئی می‌شوند.

محدودیت‌های مناسب در مکان‌های مناسب می‌توانند:

خروج از نسخه موبایل