نماد سایت نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین و تایم شیت بهتایم

شرکت پارت شهر آتی چگونه از بهتایم استفاده می‌کند؟

پارت شهر آتی و بهتایم

شرکت پارت شهر آتی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ و در زمینه‌‌های مهندسی ساختمان شامل طراحی، اجرا و سرمایه‌‌ گذاری (EPC & F)، نظارت و مرمت پروژه‌های مختلف، آغاز کرده است. این شرکت با در اختیار داشتن کادری متخصص، متعهد و پویا عهده‌دار انجام پروژه‌های متعدد مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی، بازسازی، محوطه‌سازی و مرمت آثار باستانی است.

پارت شهر آتی و بهتایم

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخار مقدم، گلبرگ سوم، پلاک ۷

وب سایت: www.partshahr.com

تعداد کارکنان: ۱۲۰ نفر، بخش طراحی: ۷ نفر

این تجربه توسط جناب آقای دکتر محمد رضایی مسئول تحقیق و توسعه شرکت پارت شهر آتی نوشته شده است.


شرکت پارت شهر آتی و بهتایم

 

مشکلات و چالش‌هایی که بهتایم به حل آن‌ها کمک کرده است:

 

در بهتایم می‌توانید برای فعالیت‌هایی که به افراد مختلف اختصاص می‌دهید، تاریخ شروع و سررسید تعیین کنید.  با این کار، بهتایم فعالیت‌ها را به طور خودکار در تاریخ شروع فعالیت به لیست کاری افراد اضافه می‌کند و با نزدیک شدن به تاریخ پایان فعالیت در صورت تکمیل نبودن فعالیت به کاربران هشدار می‌دهد. بنابراین از فراموشی فعالیت‌ها و از دست دادن ددلاین‌ها جلوگیری می‌کند. از طرفی در بهتایم منویی با عنوان برنامه‌ریزی وجود دارد که کاربران می‌توانند برنامه روزانه خود را در آن وارد کنند و مدیران هم می‌توانند برنامه افرادشان را بررسی کنند.

در ادامه از زبان آقای رضایی می‌خوانید که نبود این امکانات چطور برای شرکت پارت شهر آتی دردسر ساز بوده است:

نوع فعالیت‌­های این شرکت به‌­گونه‌­ای است که رعایت ددلاین‌ها و بازه‌­های زمانی در آن بسیار حائز اهمیت است. تا پیش از استفاده از بهتایم، برنامه‌­ریزی صرفا توسط واحد کنترل پروژه و مدیریت انجام و ابلاغ می‌­شد، اما اکنون همه کارمندان به ‌­صورت روزانه در برنامه­‌ریزی برای فعالیت‌ه­ا و مهلت­‌های انجام هر کدام، مشارکت دارند.

علاوه بر این، این شرکت باید بتواند در یک بازه زمانی واحد بر روی چند پروژه فعالیت داشته باشد. بنابراین:

خطای دیگری که تا پیش از استفاده از بهتایم پیش می‌­آمد تداخل برنامه‌های زمانی پروژه‌­ها با یکدیگر بود.

به کمک بهتایم می‌توانید با ثبت گزارش کار (تایم شیت) زمان‌های صرف شده بر روی فعالیت‌ها و پروژه‌های مختلف را به دقت بررسی کنید. وارد کردن تایم شیت در بهتایم هم به کمک تایمر امکان‌پذیر است و هم به صورت دستی. با ثبت زمان می‌توانید از بهتایم گزارش بگیرید و مهمتر از همه این‌که سوابق و مستندات پروژه‌های مختلف را در یک مکان واحد داشته باشید، تا بتوانید برای پروژه‌های آینده برنامه‌ریزی کنید و همچنین برآورد دقیقتری داشته باشید.

آقای رضایی چالش‌های ناشی از نبود این امکان را در سازمانشان این گونه شرح می‌دهند:

پیش از استفاده از بهتایم، گاهی عدم ثبت دقیق زمان و به‌ ­تبع آن هزینه مصروف در هر پروژه/ فعالیت باعث می­‌شد تا زمان و هزینه صرف شده برای یک پروژه، به­‌ اشتباه برآورد شود.

فرآیند و علت انتخاب بهتایم

          چگونگی استفاده از بهتایم در شرکت پارت شهر آتی

هریک از پروژه­‌های شرکت پارت شهر در بهتایم تعریف شده‌­اند. «گروه­ فعالیت» نیز متناظر با مراحل انجام هر پروژه تعریف شده است. بنابراین هر فعالیت به سه گروه فعالیت شامل «مطالعات»، «فاز یک» و «فاز دو» تقسیم می­‌شود. این تقسیم‌­بندی که منطبق بر نحوه مرسوم تقسیم وظایف در شرکت­‌های این حوزه است به دقت بیشتر در برنامه‌­ریزی کمک می‌­کند.

به عنوان مثال «پروژه مجتمع تجاری نمونه» را در نظر بگیرید. کارمندان بخش فاز دو که بر روی تهیه نقشه­‌های اجرایی کار می­‌کنند زمان کاری خود را در پروژه «مجتمع تجاری نمونه»، گروه فعالیت «فاز دو» و در فعالیت تهیه نقشه‌های اجرایی ثبت می­‌کنند. همچنین با استفاده از امکان توضیحات به طور دقیق تشریح می‌کنند که بر روی کدام بخش از نقشه­‌های اجرایی کار کرده‌­اند.

        نتایج و بهبود‌های حاصل شده در اثر استقرار بهتایم

امکان تعریف تاریخ سررسید برای فعالیت­‌ها و همچنین گزارش روزانه عملکرد باعث افزایش بهره‌وری در کارکنان شده است.

نوبت شماست بهتایم را امتحان کنید.


اگر پرسشی دارید که بی‌پاسخ مانده ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم. با ما در ارتباط باشید:

۰۹۰۲۸۰۱۰۶۹۵
۰۸۶۳۳۱۴۲۵۳۰
@BehtimeSupport
behtime_support@behsad.com
خروج از نسخه موبایل