با نرم افزار مدیریت کارها و وظایف بهتایم
تمام ابزارهای لازم برای برنامهریزی، مدیریت و ردیابی وظایف تیم خود را در یک مکان واحد خواهید داشت.
نرم افزار مدیریت کارها و وظایف بهتایم
در زندگی همه ما وظایف و کارهای متنوعی وجود دارد. چه این وظایف اهداف تجاری داشته باشند و چه شخصی، همه آنها به مدیریت مناسب نیاز دارند. مدیریت مناسب کارها و وظایف بر روی بهرهوری و پیشرفت تیم تأثیر میگذارد و همکاری را در تیم شما افزایش میدهد. برای مدیریت موثر وظایف و به دست آوردن نتایج بهتر از نرم افزار مدیریت وظایف بهتایم استفاده کنید. این نرم افزار ویژگیهای قدرتمندی دارد که در ادامه به آنها اشاره میشود.
نرم افزار بهتایم برای مدیریت وظایف شما امکانات زیر را دارد:
امکان تعریف و تخصیص فعالیتها
به کمک نرم افزار بهتایم فعالیتها را تعریف کنید و به اعضای تیم اختصاص دهید. بهتایم اختصاص وظایف را به شکل نوتیفیکیشن به اطلاع اعضا میرساند و بنابراین از فراموشی فعالیتها جلوگیری میکند. این موضوع موجب شفافیت در محول کردن کارها شده و افراد را در برابر وظایفشان پاسخگو میکند.
زمانبندی بهتر با گانت چارت
گانت چارت بهتایم فعالیتهای لازم برای انجام یک پروژه، تاریخ شروع و سررسید هر یک، بازه انجامشان و همچنین مدت زمان همپوشانی فعالیتها را به شما نمایش میدهد. به کمک این ابزار میتوانید زمانبندی فعالیتها را در یک نگاه بررسی کنید و در صورت لزوم به آسانی و با کمک موس آنها را تغییر دهید.
گزارش و نمودار در نرم افزار مدیریت کارها و وظایف بهتایم
به کمک گزارشها و نمودارهای متنوع نرم افزار مدیریت کارها و وظایف بهتایم میتوانید متوجه شوید که در بازه زمانی مورد نظرتان چه فعالیتهایی انجام شده، آن فعالیتها مربوط به کدام پروژه بودهاند؟ چه کسی آنها را انجام داده است؟ روی هر کدام از فعالیتها و پروژهها چقدر زمان صرف شده است؟ و اطلاعات دیگری که به برنامهریزی بهتر و افزایش بهرهوری سازمان کمک میکند.
مقالههای مرتبط با مدیریت کارها و وظایف
کارآمدترین راهکارهای مدیریت وظایف
مدیریت وظایف، فرآیند مدیریت یک وظیفه در چرخه زندگی آن است. این فرآیند شامل: برنامهریزی، آزمایش، ردیابی و ارائه گزارش است.
مدیریت وظایف میتواند به یک فرد در دستیابی به اهدافش، یا به گروهی از افراد برای همکاری و به اشتراکگذاری دانش به منظور دستیابی به اهداف جمعی کمک کند.
راهنمای کاملی برای مدیریت وظیفه
مولدترین افراد روی زمین ابرقهرمان نیستند. آنها هم ساعت کاری برابر با شما در اختیار دارند، حتی گاهی راههایی پیدا میکنند که ساعات کمتری کار کنند. اما چگونه؟
چندین روش اصلی برای مدیریت وظیفه وجود دارد که در این مقاله درباره روشهای کانبان، چابک و اسکرام توضیح داده میشود.