همواره در کسب و کار خود به این نکته توجه داشتهایم که انصاف را رعایت کنیم و به ازای ارزش افزودهای که برای مشتریان ایجاد میکنیم، بتوانیم با دریافت سهمی منصفانه کسب و کار خود را هم توسعه دهیم. این دقیقن یک بازی با دو برنده است. مشتری و بهتایم.
مشتری با استفاده از بهتایم، با ایجاد بینش بهتر نسبت به عملکرد افراد و پروژهها، کسب و کار و پروژههای خود را به نحو بهتری اداره میکند، بهرهوری و کارآیی و اثربخشی را در کسب و کار خود بهبود میبخشد و حس بهتری از کار کردن پیدا میکند و در کنار آن (و نه در مقابل) بهتایم هم به درآمد میرسد، احساس خوبی از مفید بودن خود پیدا میکند و باز هم یاد میگیرد و برای یاد گرفتن تشنهتر میشود.
ما در بهتایم هیچگاه انگیزههای مادی را اولویت اول خود قرار ندادهایم و به جای آن سعی کردهایم اصولی داشته باشیم و با پایبندی به آن اصول زندگی بهتری را برای خود و دیگران ایجاد کنیم.
اما این اصول چیستند؟
شفاف هستیم:
تمامی درآمد بهتایم به صورت شفاف در حساب بانکی به نام شرکت بهساد ثبت میشود. کارت به کارت و زیرمیزی و … روشهایی که آدمهای بسیار پولدارتر از ما به کار میبرند و جز خساست آنها نشانه چیز دیگری نیست، نداریم. برای جزییترین خرید هم صورتحساب صادر میکنیم. مالیات آن را هم پرداخت میکنیم.
فرصتطلب نیستیم:
علاوه بر دوره آزمایشی ۱۴ تا ۲۸ روز که همه چیز رایگان است، در بهتایم کاربران میتوانند پس از دوره آزمایشی، نرمافزار را به صورت ماهیانه خریداری کنند. هر چند که در خرید سالیانه تخفیف خوبی برای مشتریان در نظر گرفتهایم، اما تا یک مشتری مطمئن نباشد که میتواند از بهتایم به مدت سالیانه استفاده کند، لزومی ندارد برای این موضوع هزینه کند. درآمد ما کمتر میشود؟ درست است؛ اما ما زمانی تمایل داریم درآمد داشته باشیم که نرمافزارمان استفاده شود. به مفتخوری عادت نداریم!
فروش بر مبنای استفاده:
خیلی از شرکتهای رقیب ما طرحهای مختلف ارائه میکنند و برای این طرحها، هزینههای مختلف در نظر میگیرند. نوع طراحی آنها هم به نحوی است که مشتری را ترغیب کنند طرح گرانتری را بخرد، هر چند از بسیاری از امکانات نرمافزار در آن طرح استفاده نکند. یا در طرحشان تعداد کاربر را طوری طراحی میکنند که مشتری، مجبور به خرید کاربر اضافی و بلا استفاده میشود. یک جور روانشناسی فروش بر مبنای کسب سود بیشتر است. به طور اساسی با این تفکر مشکل داریم. در بهتایم، مشتریان دقیقن به همان اندازه کاربر خریداری میکنند که نیاز دارند و همچنین بر اساس امکانات نرمافزار یک سری افزونه طراحی کردهایم تا فقط در صورتی که کاربر تمایل و امکان استفاده از آن افزونه را دارد، آن را خریداری کند. به عنوان مثال، ماژول برنامهریزی اهداف پروژه دارای کاربرد خاص فقط در سازمانهایی است که از سطح بالاتری از بلوغ مدیریت پروژه برخوردار باشند. چرا باید آن را خیلی جذاب نشان دهیم (البته واقعن جذاب است و باعث ارتقای فرهنگ مدیریت پروژه در سازمان میشود) و بعد یک طرح با یک ستاره طلایی ایجاد کنیم و در حالیکه میدانیم بسیاری از سازمانها قابلیت استفاده از آن را ندارند، آنها را مجبور به خرید اضافه این ماژول کنیم؟ نمیگوییم که هرچقدر پول بدی آش میخوری، هر چقدر بخواهی آش بخوری فقط پول آن را میدهی!
امیدواریم توانسته باشیم توضیح دهیم که بهتایم برای ما در درجه اول یک ابزار کسب درآمد نیست. بهتایم را به دنیا آوردهایم که سازمانها بهتر پروژهها و کارهای خود را مدیریت کنند و در نتیجه زندگی بهتری داشته باشند. البته زندگی بهتر خود را هم در نظر گرفتهایم. اگر فکر میکنید که در این راستا بهتایم میتواند به شما کمک کند، میتوانید به رایگان آن را امتحان کنید.
استفاده از بهتایم واقعا راحت و لذت بخشه. بسیار بسیار سپاسگزارم از زحمات شما.
بهتایمی عزیز،
از کلمات پر مهر شما بسیار متشکریم! از شنیدن این موضوع که استفاده از بهتایم برای شما یک تجربه آسان و لذت بخش بوده، بسیار خوشحالیم.
با احترام،
تیم پشتیبانی بهتایم
واقعا سامانه خوبی رو طراحی کردید در عین سادگی کارایی خوبی نیز دارد.
از همراهی شما با بهتایم متشکریم. حمایت شما برای ما بسیار ارزشمند است.