تنظیمات بهتایم
در زیرِ نوشتهی خوشامدگویی به مدیر سیستم:
آیکن کوچکی به شکل چرخ دنده نشان داده شده است که از آن برای تنظیمات سیستم استفاده میشود.
در ادامه به توضیح این قسمت میپردازیم.
مدیریت زمان
تعداد فعالیتهای پیش فرض در برنامهریزی روزانه
این عدد تعداد فعالیتهایی که بهصورت پیش فرض در لیست فعالیتهای برنامهریزی روزانه نشان داده میشوند را مشخص میکند. مقدار پیش فرض برای این پارامتر 100 در نظر گرفته شده است بدین معنی که در لیست برنامهریزی روزانه بهطور پیشفرض 100 فعالیت نشان داده میشود ولی امکان اضافه کردن به آن وجود دارد.
ساعت بسته شدن برنامهریزی روزانه
این آیتم جهت تعیین مهلت زمانی برای برنامهریزی روزانه استفاده میشود و مقدار پیش فرض آن ساعت 11 در نظر گرفته شده است.
مهلت ثبت تایمشیت
این آیتم نشان میدهد که کاربران سیستم چند ساعت مهلت دارند تا تایمشیت خود را ثبت کنند که به طور پیش فرض مقدار آن یک شبانهروز یا 24 ساعت در نظر گرفته شده است.
حداکثر زمان هر تایمشیت
ممکن است بخواهید برای کاربران محدودیت ساعت کاری در طی یک روز در نظر بگیرید. به عنوان مثال بخواهید که کار کردن بیشتر از 10 ساعت در طی یک روز مجاز نباشد. برای این کار این مقدار را عدد 10 میگذارید. مقدار پیش فرض این آیتم 24 در نظر گرفته شده است.
تعداد روزها برای برنامهریزی آینده
این آیتم این قابلیت را ایجاد میکند که کاربران بتوانند برای روزهای آینده هم برنامهریزی کنند.
در این قسمت میتوانید مشخص کنید که:
کاربران برای چند روز آینده میتوانند این کار را انجام دهند.
تأیید خودکار تایمشیت کاربران بدون مدیر(ساعت)
سیستم به طور خودکار تایمشیت کاربران بدون مدیر را پس از گذشت مدت زمان مشخصی از مهلت ویرایش تایمشیت آنها تأیید میکند. به طور پیش فرض این مدت زمان 72 ساعت در نظر گرفته شده و امکان ویرایش آن توسط مدیر سیستم وجود دارد.
ساعت غیرکاری مجاز در روز(ساعت)
این عدد نشان دهنده مجموع زمان غیر کاری است که کارکنان میتوانند در یک روز داشته باشند وشامل ساعت ناهار و نماز و… است.
انتخاب پروژه برای فعالیت اجباری باشد؟
با فعال کردن این گزینه هنگام تعریف فعالیت، فیلد انتخاب عنوان پروژه اجباری میشود.
فقط تایمشیتهای تایید شده در داشبورد نمایش داده شوند.
با فعال کردن این گزینه تنها تایمشیتهایی که به تایید مدیر هر کاربر رسیده باشند، در داشبورد نمایش داده میشوند.
تعداد ساعات در اختیار پیش فرض برای هر کاربر
در صورتی که فیلد زمان در اختیار روزانه از قسمت مدیریت کاربران تکمیل نشده باشد، زمان در اختیار روزانه برای محاسبات بار کاری کاربران از این قسمت خوانده میشود، که مقدار پیش فرض آن 7.33 ساعت است.
تنظیمات کلی
بهطور پیش فرض درصورتی که 30 دقیقه با بهتایم کار نکنید ارتباط شما با سرور قطع میشود و برای استفاده از بهتایم مجدداً باید وارد سیستم شوید.
اگر بخواهید ارتباط شما دائم با سرور برقرار باشد:
میتوانید در این قسمت حالت «حفظ ارتباط با سرور» را فعال نمایید.