چطور میتوانیم کمکتان کنیم؟
اگر از آن دسته شرکتهایی هستید که چندین مشتری مختلف دارید بهتر است مشتریانتان را در سیستم تعریف کنید تا مشخص شود فعالیتهایی که در شرکت انجام میشود مربوط به کدام مشتری است.
همچنین میتوانید در هر زمان که بخواهید گزارشهای موردنیاز خود را به تفکیک مشتریان از سیستم دریافت نمایید تا متوجه شوید برای هر مشتری چقدر زمان صرف کردهاید. با تعریف مشتریان بعداً میتوانید قراردادها و پروژههایتان را به مشتریان وصل نمایید.
تعریف مشتری
در صورت داشتن این مجوز، عبارت «مشتریان» بهعنوان زیرگروه «تعاریف پایه سیستم» به منوی کاربر اضافه میشود. با داشتن این مجوز کاربر میتواند لیست مشتریان را بروزرسانی کند یعنی میتواند مشتریانی را به سیستم اضافه و یا حذف نماید.
- برای اضافه کردن مشتری جدید بر روی آیکن + کلیک کنید و نام مشتری را وارد نمایید.
- برای ویرایش مشتری بر روی آیکن ویرایش که در انتهای ردیف هر مشتری قرار دارد، کلیک کنید.
- امکان گرفتن خروجی اکسل از لیست مشتریان وجود دارد.
فیلد سفارشی
میتوانید بر روی آیکن چرخ دنده کلیک کنید تا از هر نوع عدد، متن و تاریخ ۱۰ فیلد سفارشی به جدول اضافه کنید. امکان اضافه کردن فیلد سفارشی انتخابی هم در بهتایم وجود دارد.
برای اضافه کردن فیلد انتخابی، فیلد متنی را انتخاب کرده و سپس گزینه انتخابی را فعال کنید و به تعریف آیتمهایی فیلد انتخابی بپردازید.
وارد کردن مشتری با فایل اکسل
میتوانید لیست مشتریان خود را در قالب یک فایل اکسل به بهتایم وارد کنید. برای وارد کردن مشتریان بر روی دکمه ورود مشتری با فایل اکسل کلیک کنید و مشتریان را مطابق با فایل نمونه وارد کنید.
اگر فیلد سفارشی برای مشتریان تعریف کرده باشید، امکان وارد کردن مشتریان به همراه این فیلدهای سفارشی هم فراهم شده است. کافیست دادهها را مانند فایل نمونه وارد کنید.