پرش به محتوا

مدیریت سطوح دسترسی

چطور می‌توانیم کمکتان کنیم؟

می‌توانید با توجه به نقش‌ افراد در سازمان و میزان دسترسی‌هایی که می‌توانند به سیستم داشته باشند، در قسمت مدیریت و مدیریت سطوح دسترسی، سطح دسترسی تعریف نمایید. (کلیک بر روی+) سطوح دسترسی صرفا برای دسته‌بندی افرادیست که مجوزهای یکسان دارند. یعنی می‌توانید گروه‌هایی را ایجاد نمایید که دسترسی اعضای هر گروه یکسان باشد.

  • ابتدا سطح را تعریف می‌کنید.
  • برای مشخص کردن دسترسی‌های سطوح مختلف پس از تعریف سطوح، بر روی آیکن ویرایش مجوزها (کلید) کلیک کنید.
  • سپس اعضای هر سطح را با آیکون تخصیص به کاربر به سطوح مختلف تخصیص دهید.

توجه کنید که سه سطح دسترسی به طور پیش فرض در سیستم وجود دارد:

  • دسترسی محدود: دسترسی افراد به اطلاعات فقط بر مبنای عضویت آن‌ها در تیم پروژه و یا فعالیت تعریف می‌شود.
  • مدیریت پروژه: کاربر با این دسترسی می‌تواند برای هر پروژه به عنوان مدیر پروژه تعیین شود و به اطلاعات آن پروژه دسترسی کامل داشته باشد. 
  • دسترسی کامل: افراد با این دسترسی به همه بخش‌های نرم‌افزار دسترسی کامل دارند.

نکته: در ایجاد و ویرایش کاربر انتخاب سطح دسترسی اجباری است.

اگر هنگام اضافه کردن سطوح دسترسی، سطحی به عنوان سطح پیش فرض در نظر گرفته شود:

با اضافه کردن هر کاربر جدید به سیستم، به صورت خودکار کاربر در آن سطح پیش فرض قرار می‌گیرد و دسترسی های مربوط به آن سطح را خواهد داشت. در صورتی که چند سطح به عنوان پیش‌فرض انتخاب شده باشند، کاربر جدید در همه‌ی آن سطوح عضو می‌شود و تمام مجوز‌های آن سطوح برای کاربر جدید در نظر گرفته خواهد شد.

سطح دسترسی در بهتایم
سطح دسترسی در بهتایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *