چطور میتوانیم کمکتان کنیم؟
مدیریت سطوح دسترسی
میتوانید با توجه به نقش افراد در سازمان و میزان دسترسیهایی که میتوانند به سیستم داشته باشند، در قسمت مدیریت و مدیریت سطوح دسترسی، سطح دسترسی تعریف نمایید. (کلیک بر روی+) سطوح دسترسی صرفا برای دستهبندی افرادیست که مجوزهای یکسان دارند. یعنی میتوانید گروههایی را ایجاد نمایید که دسترسی اعضای هر گروه یکسان باشد.
- ابتدا سطح را تعریف میکنید.
- برای مشخص کردن دسترسیهای سطوح مختلف پس از تعریف سطوح، بر روی آیکن ویرایش مجوزها (کلید) کلیک کنید.
- سپس اعضای هر سطح را با آیکون تخصیص به کاربر به سطوح مختلف تخصیص دهید.
توجه کنید که سه سطح دسترسی به طور پیش فرض در سیستم وجود دارد:
- دسترسی محدود: دسترسی افراد به اطلاعات فقط بر مبنای عضویت آنها در تیم پروژه و یا فعالیت تعریف میشود.
- مدیریت پروژه: کاربر با این دسترسی میتواند برای هر پروژه به عنوان مدیر پروژه تعیین شود و به اطلاعات آن پروژه دسترسی کامل داشته باشد.
- دسترسی کامل: افراد با این دسترسی به همه بخشهای نرمافزار دسترسی کامل دارند.
نکته: در ایجاد و ویرایش کاربر انتخاب سطح دسترسی اجباری است.
اگر هنگام اضافه کردن سطوح دسترسی، سطحی به عنوان سطح پیش فرض در نظر گرفته شود:
با اضافه کردن هر کاربر جدید به سیستم، به صورت خودکار کاربر در آن سطح پیش فرض قرار میگیرد و دسترسی های مربوط به آن سطح را خواهد داشت. در صورتی که چند سطح به عنوان پیشفرض انتخاب شده باشند، کاربر جدید در همهی آن سطوح عضو میشود و تمام مجوزهای آن سطوح برای کاربر جدید در نظر گرفته خواهد شد.