پرش به محتوا

اخبار بروزرسانی بهتایم دی ۹۹

بروزرسانی بهتایم دی ۹۹

بهتایم، سیستمی برای مدیریت پروژه‌های کوچک و متوسط است که برای مدیریت وظایف نیز به خوبی قابل استفاده است. بهتایم همواره در حال توسعه و پیشرفت است. این پیشرفت‌ها گاه حاصل تعامل با مشتریانِ خلاق سیستم و گاه در راستای اهداف خود بهتایم است. می‌توانید مهمترین تغییرات بهتایم در دی ماه را در ادامه مطالعه کنید.

شما هم بازخوردهای ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید و از اجرا شدن آن‌ها لذت ببرید.

ثبت نام رایگان در بهتایم

تغییرات سیستم در بروزرسانی بهتایم دی ۹۹

۱) گزارش ورود و خروج کاربر

ورود و خروج شما و کاربرانتان در بهتایم ثبت می‌شود. بنابراین می‌توانید زمان حضور کارکنان در سازمان را به کمک اولین ورود به بهتایم و آخرین خروج از آن که در منوی گزارش‌ها و گزارش ورود و خروج کاربر ثبت می‌شود، کنترل کنید.

مانند تصویر زیر می‌توانید اولین ورود و آخرین خروج کاربران و همینطور تعداد ورود و خروج آن‌ها به بهتایم را در روزهای مختلف مشاهده کنید، همچنین با کلیک بر روی دکمه نشان داده شده در تصویر اطلاعات بیشتری مشاهده می‌کنید، اطلاعاتی مانند ساعت ورود و خروج، نوع ورود به بهتایم (وب، موبایل) و همینطور IP که کاربر از آن وارد بهتایم شده است. این گزارش مفید به خصوص در روزهای دورکاری به مدیریت بهتر تیم کمک می‌کند.

گزارش ورود و خروج کاربر در بروزرسانی بهتایم
گزارش ورود و خروج کاربر
جزئیات بیشتر در گزارش ورود و خروج کاربر
جزئیات بیشتر در گزارش ورود و خروج کاربر

۲) گزارش فعالیت‌های سررسید شده 

می‌توانید گزارش کاملی از فعالیت‌هایی که تاریخ سررسید آن‌ها گذشته است، مشاهده کنید. برای مشاهده این گزارش با داشتن مجوز لازم به منوی گزارش‌ها و گزارش فعالیت‌های سررسید شده مراجعه کنید.

به طور پیش فرض فعالیت‌هایی که تاریخ سررسیدشان در بازه زمانی روز جاری تا یک ماه پیش از آن است نشان داده می‌شود، می‌توانید بازه زمانی را تغییر دهید. همچنین برای مشاهده فعالیت‌های سر رسید شده‌ی یک کاربر خاص می‌توانید از فیلد نشان داده شده در تصویر نام کاربر را انتخاب نمایید.

گزارش فعالیت‌های سررسید شده
گزارش فعالیت‌های سررسید شده

اطلاعاتی که گزارش به طور پیش فرض به شما نشان می‌دهد، شامل:
عنوان فعالیت، نام پروژه، وضعیت فعالیت، تاریخ شروع و سررسید، زمان تخمینی فعلی، زمان واقعی فعالیت و درصد پیشرفت است. به کمک دکمه نشان داده شده در تصویر بالا می‌توانید اطلاعات دیگری را درباره فعالیت به گزارش اضافه کنید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید با کلیک بر روی نام فعالیت اطلاعات کامل آن را دریافت می‌کنید. این اطلاعات در تب‌های مختلفی با نام‌های اطلاعات اصلی، فایل‌های فعالیت، تخصیص فعالیت به کاربر و تایم‌شیت‌های فعالیت قرار گرفته است.

جزئیات فعالیت در گزارش فعالیت‌های سررسید شده
جزئیات فعالیت در گزارش فعالیت‌های سررسید شده

۳) امکان انتخاب فعالیت‌های مشابه

همانطور که می‌دانید هنگام تعریف فعالیت جدید، بهتایم فعالیت‌های مشابه را برای جلوگیری از تعریف فعالیت تکراری برای شما لیست می‌کند، بعد از آخرین بروزرسانی می‌توانید فعالیت‌های مشابه را انتخاب کرده و با کلیک بر روی آیتم نشان داده شده در تصویر اقدام به ویرایش آن فعالیت کنید. به افرادی که دسترسی لازم را ندارند، اجازه ویرایش فعالیت داده نمی‌شود.

امکان انتخاب فعالیت مشابه
امکان انتخاب فعالیت مشابه

۴) تنظیمات نمایش اعداد برای نمودارهای بهتایم

پیش از این اعداد مربوط به هر نمودار به شکل tooltip نمایش داده می‌شد، اما از این پس می‌توانید تنظیمات هر نمودار را تغییر دهید تا اعداد بر روی خود نمودار نمایش داده شوند.

۵) امکان برنامه‌ریزی از تسک بورد

تسک بورد بهتایم کارآمدتر شد! اکنون می‌توانید علاوه بر امکانات پیشین تسک بورد نظیر: مدیریت وظایف به روش کانبان، ثبت تایم شیت، ثبت درصد پیشرفت فعالیت، پیوست فایل، گفتگو روی فعالیت، ثبت دیدگاه، اختصاص رنگ، مشاهده جزئیات و ویرایش و اضافه کردن فعالیت، در تسک بورد برنامه‌ریزی کنید. مانند تصویر زیر با کلیک بر روی آیکن ساعت می‌توانید بر روی فعالیت برنامه ثبت کنید.

۶) مشاهده سوابق فعالیت‌ها

سوابق تغییرات فعالیت‌ها در بهتایم قابل مشاهده شد. برای مشاهده سوابق تغییر یک فعالیت در صورت داشتن مجوز لازم به منوی فعالیت‌ها مراجعه کرده و از ستون آخرِ ردیف هر فعالیت، گزینه نمایش تغییرات فعالیت را انتخاب کنید.

بروزرسانی بهتایم دی 99 : سوابق فعالیتها

سوابق تغییرات برای شما به همراه نوع تغییر، زمان دقیق تغییر و کاربری که فعالیت را تغییر داده به نمایش در می‌آید. با کلیک بر روی دکمه نشان داده شده در تصویر زیر می‌توانید جزئیات بیشتری از تغییر صورت گرفته را مشاهده کنید.

۷) مشاهده فعالیت‌های پاک شده و سوابق آن‌ها

بالای لیست فعالیت‌ها آیکن سطل زباله اضافه شده است، با کلیک روی این آیکن لیستی از فعالیت‌های پاک شده به همراه جزئیاتشان قابل مشاهده است.


جزئیات تغییرات این فعالیت‌ها هم با کلیک بر روی آیکن نمایش تغییرات فعالیت مانند شکل زیر نشان داده می‌شود.

۸) تغییرات منو در قسمت مدیریت لایسنس

برای مشاهده صفحه اصلی مدیریت لایسنس دیگر نیازی به وارد شدن مجدد به سیستم نیست و با مراجعه به قسمت مدیریت لایسنس از منو، زیر منوی صفحه اصلی مدیریت لایسنس را مشاهده خواهید کرد.

همچنین لایسنس‌های شما از این قسمت به شکل زیر منو قابل مشاهده است.

به واسطه این تغییرات صورت گرفته در منو، ارائه بازخورد در بهتایم ساده‌تر شده است. قسمت پیام‌ها و شکایات هم به شکل زیر منو از قسمت مدیریت لایسنس مانند تصویر زیر در دسترس است.

بروزرسانی بهتایم دی 99 : تغییرات مدیریت لایسنس
برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *