پرش به محتوا

۲۰% تخفیف به مناسبت یلدا

پیشاپیش یلدا مبارک!

با آرزوی سلامتی و تندرستی برای شما عزیزان، پیشاپیش یلدا را تبریک می‌گوییم و خواهشمندیم برای حفظ سلامت خود و عزیزانتان واکسن بزنید.

یلدای امسال هم از بهتایم تخفیف بگیرید! 

به مناسبت یلدا تا پایان روز ۴ام دی ماه فرصت دارید با مراجعه به سایت بهتایم از ۲۰% تخفیف بهره‌مند شوید. بهتایم نرم افزار آنلاین مدیریت پروژه و وظایف است. برخی از امکانات بهتایم:

مدیریت پروژه‌ها، پیاده‌سازی ساختار شکست کار، مدیریت وظایف، برنامه‌ریزی روزانه، تایم‌شیت یا گزارش کار، گفتگوی آنلاین، تسک بورد، پیوست مستندات، گانت چارت، گزارش‌های مختلف، داشبورد مدیریتی، تحلیلگر، تقویم فارسی، لینک شدن با گوگل درایو و گوگل کلندر و…

تخفیف یلدایی بهتایم

نحوه اعمال کد تخفیف

در صورتی که از قبل در بهتایم ثبت نام کرده‌اید:
با مراجعه به قسمت مدیریت لایسنس و با کلیک بر روی عبارت خرید یا تغییر لایسنس وارد بخش تعرفه‌های بهتایم شوید و پس از انتخاب طرح مورد نظر خود از میان طرح‌های ماهانه و سالانه بهتایم، بر روی عبارت خرید کلیک نمایید.

در این قسمت باید مانند شکل زیر کد تخفیف را که عبارت yalda1400 است، در فیلد کد تخفیف وارد نمایید و بر روی عبارت اعمال کد تخفیف کلیک کنید.

نحوه اعمال کد تخفیف یلدا

پس از اعمال کد و مشاهده قیمت نهایی می‌توانید بر روی عبارت ثبت سفارش کلیک کنید.

در صورتی که تاکنون در بهتایم ثبت نام نکرده‌اید:
پس از ورود به سایت بهتایم، منوی تعرفه‌ها را انتخاب کرده و پس از انتخاب طرح مورد نظر خود ثبت نام کرده و مانند مراحل شرح داده شده، از تخفیف بهره‌مند شوید.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *