پرش به محتوا

نمودارهای جدید بهتایم

نمودارهای جدید بهتایم

در صورتی ‌که مدیر سیستم هستید و یا دسترسی مشاهده تمام گزارشات به شما داده ‌شده است، با کلیک بر روی لوگوی بهتایم در بالای صفحه و پس‌ از آن کلیک روی آیکن چرخ‌دنده لیستی از نمودارهای دایره‌ای، میله‌ای و خطی به شما نشان داده‌ ‌می‌شود. علاوه بر این، در این قسمت می­‌توانید اطلاعات لایسنس خود را بررسی نمایید. درصورتی‌ که بخواهید نمودار مربوط به دوره زمانی مشخصی به شما نمایش داده شود می­‌توانید آن دوره را انتخاب نمایید و نمودارهای مربوط به آن را مشاهده کنید.

نمودارهای جدید و کاربردی بهتایم:

توجه: نمودار داده‌ها تنها برای تایم‌شیت‌های تأیید شده نمایش داده می‌شوند.

نمودارهای جدید ۱: زمان واقعی کاربران در پروژه‌ها

با استفاده از این نمودار بسیار کاربردی می‌توانید در بازه زمانی مورد نظرتان، زمان صرف شده توسط کاربران انتخاب شده را بر روی پروژه‌های مختلف (تا سقف ۱۰ پروژه را می‌توانید انتخاب کرده و در یک نمودار ببینید) مشاهده نمایید. نمودار، مجموع زمان صرف شده بر روی پروژه را نشان می‌دهد و با قرار دادن موس بر روی نمودار می‌توانید ببینید هر کاربر به تفکیک، چه مقدار زمان بر روی پروژه صرف کرده است.
با استفاده از گزینه‌های پایین نمودار می‎‌توانید، پروژ‌ه‌ها، بازه زمانی و کاربران دلخواهتان را انتخاب کنید.

نمودارهای جدید
زمان واقعی کاربران در پروژه‌ها

نمودارهای جدید ۲: زمان واقعی کاربران در گروه فعالیت‌ها

با استفاده از این نمودار بسیار کاربردی می‌توانید در بازه زمانی مورد نظرتان، زمان صرف شده توسط کاربران انتخاب شده را بر روی گروه فعالیت‌های مختلف (تا سقف ۱۰ گروه فعالیت‌ را می‌توانید انتخاب کرده و در یک نمودار ببینید) مشاهده نمایید. نمودار، مجموع زمان صرف شده بر روی گروه فعالیت‌ را نشان می‌دهد و با قرار دادن موس بر روی نمودار می‌توانید ببینید هر کاربر به تفکیک چه مقدار زمان بر روی گروه فعالیت‌ صرف کرده است.
با استفاده از گزینه‌های پایین نمودار می‎‌توانید، گروه فعالیت‌ها‌، بازه زمانی و کاربران دلخواهتان را انتخاب کنید.

نمودارهای جدید - زمان واقعی کاربران در گروه فعالیت‌ها
زمان واقعی کاربران در گروه فعالیت‌ها

نمودارهای جدید ۳: زمان واقعی کاربران

در این نمودار می‌توانید در بازه زمانی انتخابی، زمان واقعی که کاربران برای انجام پروژه و فعالیت‌های مختلف صرف کرده‌اند را مشاهده نمایید. با استفاده از قسمت مشخص شده در تصویر می‌توانید بازه زمانی و کاربران مورد نظرتان را مشاهده نمایید.

نمودارهای جدید - زمان واقعی کاربران
زمان واقعی کاربران

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *