پرسشهای متداول در ارتباط با نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین بـهتـایـم
در این صفحه به متداولترین پرسشهای مطرح شده در ارتباط با بـهتـایـم پاسخ داده شده است. میتوانید سایر پرسشهای خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.
پرسشهای متداول
بهتایم یک خدمت/سرویس ابری است که برای استفاده از آن یک کامپیوتر معمولی یا تبلت و موبایل کافی است. شما هیچ نگرانی بابت نیاز به سختافزارهای گرانقیمت و با مشخصات بالا برای سرور نخواهید داشت.
تمامی صفحات بهتایم دارای خروجی با فرمت فایل Excel هستند. شما میتوانید اطلاعات خود را با این فرمت ذخیره کرده و خارج از بهتایم به آنها دسترسی داشته باشید.
این امکان وجود دارد. با اینحال ما این موضوع را توصیه نمیکنیم. هزینه و تلاش برای نگهداری و ارتقای بهتایم در حالتی که بر روی سرور اختصاصی مشتریان قرار دارد به نحو قابل توجهی افزایش مییابد که به نفع مشتریان نیست.
پشتیبانی بهتایم با ارسال درخواست پشتیبانی (تیکت)، گفتگو در پیامرسانهای تلگرام و واتساپ و همچنین تماس تلفنی امکانپذیر است. مشتریان بهتایم در کسب خدمات پشتیبانی محدودیتی ندارند.
بله، نسخه اندروید بهتایم را میتوانید از اینجا دانلود کنید.
بله، برای دریافت اطلاعات درباره این نسخه اینجا کلیک کنید.