پرش به محتوا

پرسش‌های متداول در ارتباط با نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین بهتایم

در این صفحه به متداول‌‌ترین پرسش‌های مطرح شده در ارتباط با بهتایم پاسخ داده شده است. می‌توانید سایر پرسش‌های خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.

پرسش‌های متداول در ارتباط با بهتایم

پرسش‌های متداول


برای استفاده از بهتایم به چه سخت‌افزاری نیاز داریم؟

بهتایم یک خدمت/سرویس ابری است که برای استفاده از آن یک کامپیوتر معمولی یا تبلت و موبایل کافی است. شما هیچ نگرانی بابت نیاز به سخت‌افزارهای گران‌قیمت و با مشخصات بالا برای سرور نخواهید داشت.


اگر نخواهیم کار با بهتایم را ادامه دهیم، آیا دسترسی به اطلاعات خود خواهیم داشت؟

تمامی صفحات بهتایم دارای خروجی با فرمت فایل Excel هستند. شما می‌توانید اطلاعات خود را با این فرمت ذخیره کرده و خارج از بهتایم به آن‌ها دسترسی داشته باشید.


آیا امکان دارد بهتایم را بر روی سرورها و شبکه داخلی مشتریان و یا خارج از اینترنت نصب کنید؟

این امکان وجود دارد. با این‌حال ما این موضوع را توصیه نمی‌کنیم. هزینه و تلاش برای نگهداری و ارتقای بهتایم در حالتی که بر روی سرور اختصاصی مشتریان قرار دارد به نحو قابل توجهی افزایش می‌یابد که به نفع مشتریان نیست.


پشتیبانی بهتایم به چه صورت است؟

پشتیبانی بهتایم با ارسال درخواست پشتیبانی (تیکت)، گفتگو در پیام‌رسان‌های تلگرام و واتس‌اپ و هم‌چنین تماس تلفنی امکان‌پذیر است. مشتریان بهتایم در کسب خدمات پشتیبانی محدودیتی ندارند.


آیا بهتایم اپلیکیشن اندروید دارد؟

بله، نسخه اندروید بهتایم را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.


آیا بهتایم نسخه‌ای برای کاربران iOS دارد؟

بله، برای دریافت اطلاعات درباره این نسخه اینجا کلیک کنید.