بهتایم نرم افزار مدیریت پروژه و تایم شیت آنلاین است. از بهتایم میتوانید برای مدیریت پروژهها، وظایف و ارزیابی عملکرد کارکنان استفاده کنید.
برای علاقهمندان به کار کردن با دستگاههای با سیستم عامل اندروید و iOS، اپلیکیشن اندروید و نسخه موبایلی بهتایم با امکانات مشابه نسخه ابری تهیه شده است.
استفاده از نسخه بهتایم برای کاربران iOS
بهتایم همواره در حال توسعه و پیشرفت است. سعی ما بر این بوده که خواستهها و نیازهای مشتریان عزیز در سریعترین زمان ممکن پاسخ داده شوند، به همین دلیل، دومین بروزرسانی بهتایم در اسفند ماه پابلیش شده و البته همراستا با پیشرفتهای نسخه ابری، نسخه اندروید و موبایلی هم بروزرسانی شدهاند.
آخرین تغییرات این نسخهها را در ادامه بخوانید.
فهرست تغییرات
- ارسال فایل در گفتگوی آنلاین امکانپذیر است.
- ساختار شکست کار به اپ اضافه شد.
- گزارش تغییرات ثبت شده را مشاهده کنید.
- مدیریت کاربران به اپ اضافه شد.
- دریافت نوتیفیکیشن
- بهبود نحوه انتخاب تاریخ پایان پروژه و فعالیت، پس از انتخاب تاریخ شروع
- مدیریت فایلها به اپ اضافه شد.
- دیدگاه و چک لیست به لیست فعالیتها (در جدول زیر پروژه و همینطور جدول فعالیتها) اضافه شده است.
- مدیر فعالیت به جزئیات فعالیت اضافه شده است.
- درصد پیشرفت فعالیتها و چک لیست به تسک بورد اضافه شده است.
- جزئیات کاملتری را در برنامهریزی و تایمشیت مشاهده میکنید.
- بازههای زمانی در تقویم هم نمایش داده میشود.
- گزارش ورود و خروج اضافه شده است.
- گزارش فعالیتهای تعلیق شده اضافه شد.
ارسال فایل در گفتگوی آنلاین امکانپذیر است.
در قسمت گفتگوی آنلاینِ بهتایم که دسترسی به آن با کلیک روی آیکن چت در بالای صفحه اصلی امکانپذیر است، امکان ارسال فایل هم فراهم شده است. Preview عکسهای آپلود شده در سیستم هم نمایش داده میشود.
ساختار شکست کار به اپ اضافه شد.
امکان شکست پروژهها به تعداد نامحدودی سطح در بهتایم وجود دارد. برای اینکه پروژههای خود را به وظایفی قابل مدیریت تجزیه کنید، ابتدا آنها را در منوی پروژههای بهتایم تعریف کنید. سپس بر روی نام پروژهای که تعریف کردید، کلیک کرده و صفحه ساختار شکست کار را انتخاب کنید. در صفحه ساختار شکست کار میتوانید بستههای کاری و فعالیتها را در هر تعداد سطحی که میخواهید، تعریف کنید. تعداد سطوح بستگی به پیچیدگی پروژه شما دارد. برای تعریف بسته کاری یا فعالیت بر روی دکمه + در بالای صفحه کلیک کنید.
گزارش تغییرات ثبت شده را مشاهده کنید.
لاگ هرگونه تغییر در این گزارش برای شما نمایش داده میشود تا کنترل کاملی بر روی سیستم و فرآیندها داشته باشید. به قسمت گزارشها مراجعه کنید و از گروه گزارشهای پروژهها و فعالیتها، گزارش تغییرات ثبت شده را مشاهده کنید.
مدیریت کاربران به اپ اضافه شد.
مدیریت کاربران برای اضافه کردن کاربر جدید، حذف و ویرایش کاربران و ویرایش مجوزها به اپ اضافه شد. کافیست از منو به قسمت به مدیریت مراجعه کنید.
دریافت نوتیفیکیشن
با وارد شدن به بهتایم در تلفن همراه خود نوتیفیکیشنهای سیستم را دریافت میکنید. داخل برنامه هم با کلیک روی آیکن نوتیفیکشن میتوانید آنها را مشاهده کنید.
بهبود نحوه انتخاب تاریخ پایان پروژه و فعالیت، پس از انتخاب تاریخ شروع
پس از انتخاب تاریخ شروع، برای انتخاب راحتتر تاریخ پایان، تقویم متناسب با تاریخ شروع باز میشود. به عنوان مثال اگر تاریخ شروع را یک ماه دیگر انتخاب کنید، هنگام انتخاب تاریخ پایان، تقویم به طور خودکار ماه بعد را نمایش میدهد.
مدیریت فایلها به اپ اضافه شد.
در قسمت مدیریت فایلها، میتوانید فایلهای پیوست شده از قسمتهای مختلف به سیستم را مشاهده کنید. با کلیک روی آیکن i به جزئیات بیشتری درباره فایل میرسید. به عنوان مثال: عنوان فایل، اندازه، زمان ایجاد، نوع پیوست، کاربر و…
دیدگاه و چک لیست به لیست فعالیتها (در جدول زیر پروژه و همینطور جدول فعالیتها) اضافه شده است.
در منوی پروژهها روی پروژه مورد نظر کلیک کنید و سپس فعالیتهای پروژه را انتخاب کنید. با کلیک روی عنوان فعالیت میتوانید آیکن دیدگاهها و چک لیست فعالیت را مشاهده کنید. در منوی فعالیتها هم کافیست بر روی عنوان فعالیت کلیک کنید.
توجه: زمانی که آیتمهای چک لیست را خط میزنید، با یکبار رفرش کردن به طور خودکار به انتهای لیست آیتمها فرستاده میشوند.
مدیر فعالیت به جزئیات فعالیت اضافه شده است.
در منوی پروژهها روی پروژه مورد نظر کلیک کنید و سپس فعالیتهای پروژه را انتخاب کنید. با کلیک روی عنوان فعالیت میتوانید جزئیات فعالیت را مشاهده کنید. در منوی فعالیتها هم کافیست بر روی عنوان فعالیت کلیک کنید.
دیدگاه و چت روم فعالیت و چک لیست به فعالیتهای من اضافه شده است.
با مراجعه به قسمت فعالیتهای من، لیستی از فعالیتهای اختصاص داده شده به خود را مشاهده میکنید که با کلیک روی عنوان آنها به آیکن دیدگاه، چت روم و چک لیست دسترسی پیدا میکنید.
درصد پیشرفت فعالیتها و چک لیست به تسک بورد اضافه شده است.
با مراجعه به بورد فعالیتهای من از منو، به تسک بورد دسترسی پیدا میکنید. در بروزرسانی اخیر درصد پیشرفت فعالیت و همینطور چک لیستها به فعالیتها در تسک بورد اضافه شده است.
جزئیات کاملتری را در برنامهریزی و تایمشیت مشاهده میکنید.
با کلیک روی آیکن ۳ نقطه کنار هر فعالیت در تایم شیت و برنامهریزی میتوانید به اطلاعات بیشتری از فعالیت برسید و همینطور به چتروم، دیدگاه و چک لیست دسترسی پیدا کنید.
بازههای زمانی در تقویم هم نمایش داده میشود.
میدانید که میتوانید در برنامهریزی بازههای زمانی ثبت کنید. از این پس، بازههای ثبت شده در برنامهریزی در تقویم هم نمایش داده میشوند.
گزارش ورود و خروج اضافه شده است.
گزارش ورود و خروج به گزارشهای اپ هم اضافه شد. زمان ورود و خروج کاربران به همراه IP و نحوه ورودشان (وب یا اپ) در این گزارش نمایش داده میشود. برای مشاهده این گزارش از منو به گزارشها و سپس گروه گزارشهای پروژهها و فعالیتها مراجعه کنید و بر روی گزارش ورود و خروج کلیک کنید. با کلیک بر روی ردیف هر گزارش جزئیات ورود و خروج نمایش داده میشود.
گزارش فعالیتهای تعلیق شده اضافه شد.
افراد میتوانند فعالیتهای خود را تعلیق کنند. برای اینکه گزارشی از این فعالیتهای تعلیق شده ببینید به قسمت گزارشها مراجعه کنید و نام کاربر مورد نظر را انتخاب کنید.