پرش به محتوا

قابلیت‌های جدید تسک بورد بهتایم

 

تسک بورد بهتایم

بورد فعالیت‌ها وضعیت فعالیت‌های اختصاص یافته به شما را برای مدیریت بهتر، نمایش می‌دهد. فعالیت‌ها در تسک بورد در سه حالت:

منتظر انجام(TO-Do)، در حال انجام(DOING) و انجام شده(DONE) قرار دارند. 

با استفاده از بورد فعالیت‌ها می‌توانید با یک نگاه، وضعیت کلی فعالیت‌هایی که به شما سپرده شده‌اند را ارزیابی کرده، برای انجام آن‌ها برنامه‌ریزی کنید و به طور کلی فعالیت‌ها را بر اساس روش کانبان مدیریت کنید.

برای آشنایی کامل به راهنمای تسک بورد بهتایم مراجعه کنید.

آپدیت تسک بورد بهتایم

اضافه شدن قابلیت فیلتر کردن فعالیت‌ها به تسک بورد بر اساس پروژه و کاربر

  • اگر دسترسی مشاهده تمام گزارشات را داشته باشید با کلیک بر روی دکمه فیلتر می‌توانید تسک بورد تمام کاربران را مشاهده نمایید.
  • اگر دسترسی مشاهده گزارشات زیر مجموعه را داشته باشید می‌توانید، علاوه بر تسک بورد خود، تسک بورد تمام کاربران زیر مجموعه خود را مشاهده نمایید.
  • علاوه بر این، قابلیت فیلتر کردن فعالیت‌ها بر اساس پروژه‌ها را هم دارید. به صورت پیش فرض می‌توانید لیست پروژه‌هایی را ببینید که عضوی از تیم آن‌ها هستید، اما اگر دسترسی مدیریت پروژه‌ها به شما داده باشد، می‌توانید لیست تمام پروژه‌ها را مشاهده کنید.

اضافه شدن جزئیات بیشتری از فعالیت‌ها به تسک بورد

  • اگر برای فعالیتی در برنامه‌ریزی روز خود زمان ثبت کرده باشید، از این پس مقدار زمان برنامه‌ریزی شده برای فعالیت، با رنگ آبی در تسک بورد به شما نشان داده می‌شود.
  • اگر تمایل دارید فعالیت‌های موجود در تسک بورد را بر حسب معیارهای دلخواهتان به رنگ‌های مختلف مشاهده کنید، کافیست بر روی نوار سفید رنگ کنار هر فعالیت در تسک بورد کلیک کنید تا بتوانید رنگ آن را مشخص کنید.
  • پس از انتخاب رنگ برای فعالیت‌ها می‌توانید، فعالیت‌ها را بر حسب رنگ آن‌ها مرتب کنید. کافیست بر روی دکمه نشان داده شده کلیک کنید و رنگ را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *