پرش به محتوا

درباره تعرفه‌‌های سال ۱۴۰۰!

تعرفه‌‌های سال ۱۴۰۰ بهتایم

این روزها به هر طرف که نگاه می‌کنیم، گرانی است. از آب و نان گرفته تا اینترنت و مسکن و کرایه تاکسی!

این شرایط باعث شده است که هزینه‌های بهتایم هم حدود ۳۵ درصد افزایش پیدا کند. از نرخ دستمزد گرفته تا هزینه هاستینگ و اینترنت و تبلیغات و همه چیز گران‌تر شده است. منطق و عقل مادی می‌گوید که ما هم مجبور هستیم تعرفه‌های بهتایم را افزايش دهیم.

این تنها مسئله نیست. مسابقه‌ای راه افتاده برای حرص و آز و پول‌دارتر شدن. امکان ندارد که جایی بنشینیم و داد و شکایت از گرانی از یک طرف و این‌که چه بخریم که پول‌دارتر شویم و چگونه پولدار شویم از طرف دیگر نُقل و نَقل همه مجالس نباشد.

اما برای ما مسئله مهم‌تری هم نسبت به پول وجود دارد. ما می‌خواهیم که در جهت به‌تر شدن زندگی کاری مشتریانمان مفید واقع شویم. می‌دانیم که بسیاری از آن‌ها هم اکنون نیز با شرایط کرونا و وخامت اقتصادی روبرو هستند. دوست نداریم که بهتایم هم حتی یک مشکل کوچک به مشکلات آن‌ها اضافه کند. بهتایم رسالت خود را حل مشکلات سازمان‌ها قرار داده و نه ایجاد مشکل جدید برای آن‌ها.

ما هویت واقعی خود را در نه در پول‌دار شدن که در مفید بودن برای جامعه تعریف کرده‌ایم. دوست نداریم که در مسابقه‌ حرص و آز و چپاولی که به راه افتاده شرکت داشته باشیم. برای همین هم امسال تعرفه‌های خود را افزايش نمی‌دهیم تا مشتریانمان بتوانند با خیال راحت در بهتایم پروژه‌های خود را تعریف کنند و به مدیریت فعالیت‌های خود بپردازند و باز هم بیش‌تر بتوانند هزینه‌های خود را کاهش دهند.

برای همین هم امسال تعرفه‌های خود را افزايش نمی‌دهیم تا مشتریانمان بتوانند با خیال راحت در بهتایم پروژه‌های خود را تعریف کنند و به مدیریت فعالیت‌های خود بپردازند و بازهم بیش‌تر بتوانند هزینه‌های خود را کاهش دهند.

هویت ما با میزان پول و دارایی و خودرو و خانه ما اثبات نمی‌شود. هویت ما زمانی اثبات می‌شود که بهتایم در جهت بهتر شدن اوضاع کاری و اقتصادی سازمان‌ها موثر واقع شده باشد و آن‌ها از ما راضی باشند.

اگر در استقرار نظام مدیریت پروژه و یا به‌کارگیری و اجرای بهتایم در سازمان خود نیاز به کمک ما دارید، کافی است که به ما اطلاع دهید. تا آخر کنار شما هستیم.


تماس با ما:

۰۸۶۳۳۱۲۱۵۳۰

۰۹۰۲۸۰۱۰۶۹۵

behtime_support@behsad.com

ثبت نام رایگان در مدیریت پروژه بهتایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *