پرش به محتوا

اخبار بروزرسانی بهتایم آبان ۹۹

آخرین تغییرات نرم افزار مدیریت پروژه بهتایم – آبان ۹۹

بهتایم، سیستمی برای مدیریت پروژه‌های کوچک و متوسط است که برای مدیریت وظایف نیز به خوبی قابل استفاده است. بهتایم همواره در حال توسعه و پیشرفت است. این پیشرفت‌ها گاه حاصل تعامل با مشتریان خلاق سیستم و گاه در راستای اهداف خود بهتایم هست. آخرین تغییرات نرم افزار بهتایم را در ادامه مطالعه کنید.

امتحان رایگان بهتایم

آخرین تغییرات بهتایم – آبان ۹۹

 1) امکان ذخیره مرتب‌سازی

در آخرین بروزرسانی می‌توانید لیست‌های موجود در سیستم را پس از مرتب‌سازی ذخیره نمایید تا از این پس به همان ترتیبی که شما تعیین کردید نمایش داده شوند.

ذخیره سازی لیست در بروزرسانی بهتایم

۲) امکان ثبت تایم شیت در تسک بورد

می‌توانید از تسک بورد اقدام به ثبت تایم شیت همان روز کنید. درست مانند منوی تایم شیت، توضیحات لازم برای تایم شیت را به فعالیت اضافه کنید، زمان صرف شده بر روی آن را به صورت دستی و یا با روشن کردن تایمر وارد کنید. اگر زمانی در منوی تایم شیت برای آن فعالیت ثبت شده باشد، یا اگر تایمر برای آن فعالیت روشن شده باشد در تسک بورد نشان داده خواهد شد.
اگر فعالیتی در تایم شیت آن روز وجود نداشته باشد اما در تسک بورد اقدام به ثبت زمان برای آن کنید، آن فعالیت به طور خودکار به تایم شیت اضافه خواهد شد.

درباره تسک بورد بهتایم بیشتر بخوانید.

۳) امکان وارد کردن دستی درصد پیشرفت

این امکان برای کاربران بهتایم فراهم شده است که درصد پیشرفت فعالیت‌ها را به صورت دستی وارد کنند:

تا پیش از این سیستم محاسبات درصد پیشرفت را بر اساس زمان واقعی فعالیت‌ها و زمان تخمینی فعلی آن‌ها به صورت خودکار محاسبه می‌کرد، اما از این پیش می‌توانید درصد پیشرفت را دستی وارد کنید. اگر قصد دارید درصد پیشرفت را به صورت دستی وارد کنید، کافی است در قسمت ویرایش فعالیت‌ها و تب زمانبندی و پیشرفت، تیک وارد کردن دستی درصد پیشرفت را بزنید. بعد از این می‌توانید از همان تب زمانبندی و پیشرفت یا از منوی تایم شیت و یا از تسک بورد اقدام به وارد کردن دستی درصد پیشرفت کنید.

  • اگر تیک وارد کردن دستی را نزده باشید و در تایم شیت‌ها هم درصد پیشرفتی وارد نکرده باشید درصد پیشرفت توسط سیستم محاسبه می‌شود.
  • اگر تیک وارد کردن دستی را نزده باشید و در تایم شیت‌ها درصد پیشرفت وارد کرده باشید، درصد پیشرفت وارد شده در آخرین تایم شیت مبنای محاسبات قرار می‌گیرد و از درصد پیشرفت‌های وارد شده توسط افراد مختلفی که این فعالیت به آن‌ها اختصاص داده شده است، میانگین‌گیری می‌شود. اگر فردی که فعالیت به او اختصاص داده نشده است، درصد پیشرفت دستی وارد نکرده باشد، سیستم اقدام به محاسبه درصد پیشرفت برای او بر طبق زمان‌های ثبت شده در تایم شیت‌های او و سهم وی از زمان تخمینی فعلی می‌کند.

فرض کنید فعالیتی با زمان تخمینی ۲ ساعت به دو نفر اختصاص داده شده باشد و تیک وارد کردن زمان دستی برای این فعالیت فعال نباشد:

نفر اول درصد پیشرفت دستی ۱۵% را برای فعالیت وارد کرده باشد.( پس درصد پیشرفت او ۱۵% است.)

نفر دوم تنها ۱ ساعت در تایم شیت‌های خود برای فعالیت زمان زده باشد. ( یعنی وی سهمش را از زمان تخمینی انجام داده باشد. پس درصد پیشرفت او ۱۰۰% است)

در این صورت درصد پیشرفت فعالیت ۵۷.۵% محاسبه می‌شود:

۲/(۱۰۰+۱۵)

  • اگر تیک وارد کردن دستی درصد پیشرفت را زده باشید، درصد پیشرفت وارد شده در ویرایش فعالیت‌ها (و نه در منوی تایم شیت) مبنای محاسباتی خواهد بود.

درباره درصد پیشرفت محساباتی سیستم بیشتر بخوانید.

۴) اضافه شدن گروه فعالیت پروژه


در این بروزرسانی گروه فعالیت پروژه هم به بهتایم اضافه شده است. نکات انتخاب گروه فعالیت برای یک فعالیت:

  • هر فعالیت فقط می‌تواند عضو یک گروه فعالیت باشد. هنگام انتخاب گروه فعالیت، فقط می‌توان گروه فعالیت‌های مربوط به پروژه فعالیت و یا گروه فعالیت‌هایی که به پروژه خاصی اختصاص پیدا نکرده‌اند، را انتخاب کرد.
  •  برای تعریف گروه فعالیت پروژه از منوی پروژه‌ها اقدام می‌شود.
  • برای تعریف گروه فعالیت بدون پروژه از منوی تعاریف پایه سیستم اقدام می‌شود.

۵) امکان اعمال فلیتر بین دو رنج عددی


از این پس می‌توانید اطلاعات فرم‌های بهتایم را بین دو رنج عددی مورد نظر خود فیلتر نمایید.

۶) سهولت مدیریت دوره‌های زمانی در آخرین تغییرات بهتایم

به کمک این فرم جدید که مرحله به مرحله طراحی شده است، مدیریت دوره‌های زمانی آسانتر شده است. به عنوان مثال در مدیریت گروهی دوره‌های زمانی کافیست در ابتدا عملی که می‌خواهید روی دوره‌های زمانی انجام شود را انتخاب کنید،

سپس بازه زمانی و روزهای هفته را برای اعمال تغییر مشخص کنید.

۷) ورود لیست فعالیت‌ها از طریق فایل اکسل

به درخواست مشتریان عزیز بهتایم و برای راحتی هرچه بیشتر در وارد کردن فعالیت‌های یک پروژه به بهتایم، از این پس می‌توانید فعالیت‌های یک پروژه را از یک فایل اکسل به بهتایم وارد کنید. برای این منظور در صورتی که دسترسی لازم را دارید، از منو به قسمت پروژه‌ها مراجعه کنید و با کلیک بر روی نام پروژه مورد نظر، مانند شکل زیر آیکن وارد کردن فایل را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که:

  • فقط شیت اول پردازش خواهد شد.
  • داده‌ها در شیت اول از سطر دوم به بعد پردازش خواهند شد.
  •  ترتیب ستون ها باید دقیقا مانند فایل نمونه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *