به خاطر نقش اساسی بازاریابی نمیتوان به آن همچون وظیفه و کاری جداگانه نگریست. تمام مسائل از نقطه نظر حاصل عملکرد نهایی بازاریابی؛ یعنی دیدگاه مشتری؛ مورد قضاوت قرار میگیرند. موفقیت نه توسط تولید کننده، که توسط مشتری تولید میشود.
-پیتر دراکر
ما در بهتایم همواره صدای مشتریانمان را شنیده و خواستهها و پیشنهادهای آنها را در توسعههای نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین بهتایم در نظر میگیریم. در ادامه تغییرات بهتایم را در نیمه دوم اسفند ماه ۱۴۰۰ بخوانید و پیشنهادهای سازنده خود را با ما در میان بگذارید.
behtime.ir
۰۹۰۲۸۰۱۰۶۹۵
اگر تاکنون در بهتایم ثبت نام نکردهاید، اکنون زمان مناسبی است:
تغییرات بهتایم در نیمه دوم اسفندماه ۱۴۰۰
فهرست تغییرات
- ۱) بهبود نحوه انتخاب تاریخ پایان پروژه و فعالیت، پس از انتخاب تاریخ شروع
- ۲) دکمه نمایش تغییرات پروژه
- ۴) اضافه شدن شاخص کیفیت تعریف فعالیت در سطح سازمان برای داشبورد اصلی
- ۵) امکان انتخاب گروه کاربری در ایجاد و ویرایش کاربر
- ۶) هنگام انتخاب بستههای کاری در ویرایش و ایجاد فعالیت، بهتایم انتخاب پیشین شما درباره باز یا بسته بودن بستههای کاری را در نظر میگیرد.
- ۷) تغییرات گانت چارت
- ۸) مدیر فعالیت به اطلاعات نمایش داده شده برای فعالیتها اضافه شد.
- ۹) نمایش کامل تیم فعالیت در خروجی اکسل
- ۱۰) توسعه عملکرد چک لیستها
۱) بهبود نحوه انتخاب تاریخ پایان پروژه و فعالیت، پس از انتخاب تاریخ شروع
پس از انتخاب تاریخ شروع، برای انتخاب راحتتر تاریخ پایان، تقویم متناسب با تاریخ شروع باز میشود. به عنوان مثال اگر تاریخ شروع را یک ماه دیگر انتخاب کنید، هنگام انتخاب تاریخ پایان، تقویم به طور خودکار ماه بعد را نمایش میدهد.
۲) دکمه نمایش تغییرات پروژه
در بروزرسانی قبل گزارش تغییرات ثبت شده به بهتایم اضافه شد که هرگونه تغییر در پروژهها و فعالیتها در آن ثبت و نگهداری میشود. در این بروزرسانی در منوی پروژهها و فعالیتها دکمههایی برای نمایش این تغییرات برای هر پروژه و فعالیت در نظر گرفته شده است.
۳) انتخاب بستهی کاری میتواند برای فعالیت اجباری باشد.
بنابر درخواست مشتریان عزیز بهتایم، پس از اضافه شدن ساختار شکست کار به بهتایم؛ میتوانید انتخاب کنید که هنگام تعریف یک فعالیت انتخاب بسته کاری برای آن اجباری باشد. برای اجباری کردن انتخاب بسته کاری باید به قسمت تنظیمات برنامه مراجعه کنید.
۴) اضافه شدن شاخص کیفیت تعریف فعالیت در سطح سازمان برای داشبورد اصلی
این نمودار،کیفیت تعریف فعالیتهای افراد را از نظر دارا بودن زمان شروع، زمان سررسید و زمان تخمینی نشان میدهد. برای اضافه کردن این نمودار جذاب به داشبورد مراجعه کرده و با انتخاب آیکن چرخ دهنده نمودار کیفیت تعریف فعالیتها را به داشبورد اضافه کنید. برای انتخاب کاربر یا کاربران مورد نظر بر روی آیکن انتخاب کاربر موجود در نمودار کلیک کنید.
۵) امکان انتخاب گروه کاربری در ایجاد و ویرایش کاربر
برای سهولت در اختصاص مجوزها به کاربران، گروههای کاربری در بهتایم ایجاد شدند که در قسمت مدیریت و مدیریت گروههای کاربری قرار دارند. کاربرانی که از این پس در بهتایم ثبت نام میکنند پس از تعریف کاربران میتوانند آنها را به یکی از دو گروه پیش فرض سیستم با دسترسیهای زیر اختصاص دهند:
- کاربران پیشرفته: دسترسی کامل به تب فعالیتها از قسمت ویرایش مجوزها
- مدیران پروژه: دسترسی کامل به تب فعالیتها و تب مدیریت (پروژه و تایم شیت) به همراه دسترسی به گزارشات زیر مجموعه از قسمت ویرایش مجوزها
همچنین برای کاربران قدیمی فیلد انتخاب گروه کاربری به قسمت تعریف و ویرایش کاربران اضافه شده است.
۶) هنگام انتخاب بستههای کاری در ویرایش و ایجاد فعالیت، بهتایم انتخاب پیشین شما درباره باز یا بسته بودن بستههای کاری را در نظر میگیرد.
۷) تغییرات گانت چارت
- بهبود خروجی گانت چارت
همانطور که میدانید بهتایم برای گانت چارت خروجی عکس آماده میکند. این خروجی در آخرین بروزرسانی بهبود یافته است.
درباره گانت چارت بیشتر بدانید.
- امکان ویرایش فعالیتها در گانت چارت فراهم شده است.
با کلیک روی نام فعالیت در ستون گانت چارت میتوانید با داشتن دسترسی لازم فعالیت را ویرایش کنید.
۸) مدیر فعالیت به اطلاعات نمایش داده شده برای فعالیتها اضافه شد.
مدیر فعالیت همان فردی است که فعالیت را تعریف کرده است. از این پس میتوانید در قسمت ویرایش و تب اطلاعات تکمیلی مدیر فعالیت را تغییر دهید. برای نمایش ستون مدیر فعالیت در منوی فعالیتها و همچنین جدول نمایش فعالیتهای زیر پروژه بر روی آیکن نمایش یا مخفی کردن ستونها کلیک کنید و ستون مدیر فعالیت را اضافه کنید.
۹) نمایش کامل تیم فعالیت در خروجی اکسل
برای نمایش بهتر جدول فعالیتها، در ستون تیم فعالیت در قسمتهای مختلف سیستم، اعضای تیم به طور کامل نشان داده نمیشوند و با کلیک روی … میتوانید تمام اعضای تیم را مشاهده کنید، البته اعضای تیم در خروجی اکسل به طور کامل نمایش داده میشوند.
۱۰) توسعه عملکرد چک لیستها
۱۰-۱) با خط خوردن آخرین آیتم موجود در چک لیست، اگر فرد دسترسی لازم را داشته باشد، وضعیت فعالیت به انجام شده تغییر مییابد.
همانطور که میدانید چک لیستها برای مدیریت فعالیتهای چند مرحلهای عاقلانهترین انتخاب هستند که در بهتایم هم وجود دارند، در این بروزرسانی با خط خوردن آخرین آیتم موجود در چک لیست وضعیت فعالیت به کامل شده تغییر مییابد.
به عنوان مثال فعالیت جلسه بررسی طرح و آیتمهای چک لیست آن را در نظر بگیرید:
- آماده کردن دستور جلسه
- دعوت از حاضرین جلسه
- ارسال دستور جلسه برای مدعوین
- برگزاری جلسه
با خط خوردن آخرین آیتم در چک لیست پیغام زیر را مشاهده میکنید:
۱۰-۲) چک لیستهای خط خورده به طور خودکار پس از یکبار رفرش شدن به پایین چک لیستهای خط نخورده منتقل میشوند.